Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@23:23:48 GMT

اطلاعات جدید درباره ترور شهید فخری‌زاده (فیلم)

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۶۱۳۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/003BMc

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترور شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با حضور سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزار شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران گفت: توفیقی است که در این ایام در خدمت مردم غیور بوشهر هستیم. روز ارتش و روز دلاور مردی‌های ارتش جمهوری اسلام برگزار شد. ارتشی که در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی اجازه کوچک‌ترین جولانی را به دشمنان نداده است.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی بسیاری از عملیات‌ها از همین منطقه بوده و بوشهر تکیه‌گاه نیروی دریایی، هوایی و زمینی ارتش بود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: همزمان شدن اتفاقات اخیر، در این تقابل تاریخی ملت بزرگ ایران با دشمنان تا دندان مسلح علیه بشریت قابل توجه و تأمل است و این یک برخورد تمدنی بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: تمدن غرب یک محصولی درست کرده است با عنوان رژیم صهیونیست که موجودیتش نژاد پرستی و تمامیت خواهی است که خودش را مالک تمام ثروت‌های جهان و دیگران را برده و اسیر خود می‌داند و هیچ مرز اخلاقی قائل نیست و از تمام مرزهای اخلاقی و انسانی عبور می‌کند و این محصولی است که نظام غرب به جهان ارائه کرده است. در مقابل این تمدن، تمدنی قرار دارد که ریشه در توحید و ارزشهای اخلاقی و انسانی دارد، تمدنی با ارزش‌های والای انسانی که ایران اسلامی، محصول این تمدن است.

وی ادامه داد: این دوره ۶ ماهه در غزه، به جهان هویت رژیم جعلی صهیونیست را نشان داد. این قدرت خداوند است که ریاکار به ظاهر متمدن غرب را، به عالم نشان می‌دهد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: در پاسخ به تمام جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیست، دست یداللهی خداوند رحمان از بازوی ملت ایران درآمد و سیلی محکمی به گوش آنها زد در مقابل کسانی که ادعای اسلام دارند و سکوت کردند.

وی ادامه داد: ما باید خدا را شکر کنیم که در دورانی زندگی کردیم که حضور ارزشمند امام (ره) را احساس کردیم و رهنمودهای ایشان ملت ایران را زنده کرد و حیات بخشید.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آیات قرآن در خصوص قوم بنی‌اسرائیل افزود: آنها هم انتخاب شده بودند اما به پیامبران و امامان توحیدی خود پشت کردند و به این وضع دچار شدند که خداوند وعده نابودی آنها را داده است همانطور که رو به اضمحلال و نابودی هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: استان بوشهر در جمیع جهات پیشرفت‌های فوق العاده‌ای داشته است و این همدلی که بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر با سایر دستگاه‌ها ایجاد کرده باعث چنین موفقیت‌هایی شده است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان بسیار از عملکرد بنیاد راضی هستند و فرمودند حتی یک نفر هم برای بیان مشکلات به ما مراجعه نمی‌کند، افزود: این نتیجه همت، تلاش و همدلی همه دستگاه‌ها و مسؤولین در استان است.

وی در خصوص اشتغال اظهار کرد: با همت خوبی که در استان انجام شد، صددرصد منابع بخش اشتغال در حوزه ایثارگری جذب شد.

معاون رئیس جمهور افزود: در بخش تسهیلات با کمک دولت و مجلس نیز منابع خوبی دریافت کردیم و به لحاظ جذب منابع دستگاه اول در کشور هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد: موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است و به همین علت بنیاد توانست در دو سال اخیر دستاوردهای خوبی داشته باشد.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به مسائل فرهنگی تاکید کرد: برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی تا جایی که می‌شود باید حضور مردم را توسعه دهد و بکارگیری ظرفیت‌های مردمی از برنامه‌های جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و همانطور که ملاحظه می‌کنید تعداد یادواره‌ها و کنگره‌ها چند ده برابر شده است.

کد خبر 6082368

دیگر خبرها

  • نساجی یک تراکتور صفر
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا