Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیبروی باتجربه تیم شهرداری ورامین تا پایان فصل، از حضور در لیگ برتر والیبال محروم شد.

خبرگزاری میزان - احسن الله شیرکوند لیبروی با تجربه و متعصب تیم والیبال شهرداری ورامین که اهالی والیبال جدا از قابلیت‌های فنی، او را به خاطر هیجان بالا و حواشی‌ای که در سال‌های حضورش در لیگ داشته می‌شناسند، چند هفته‌ای است ورامینی‌ها را در بازی‌های لیگ برتر همراهی نمی‌کند و دلیل آن هم چیزی نیست جز محرومیت شیرکوند از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مضاف بر اخطارهای قبلی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، در جریان دیدار تیم‌های شهرداری ورامین و خاتم اردکان در هفته دهم لیگ برتر والیبال که شیرکوند به تعداد حضور هواداران تیمش در سالن واکنش نشان داده بود، به احتمال زیاد دلیل نهایی برای اعمال این محرومیت برای این بازیکن کهنه‌کار بوده است.

بر اساس اخبار رسیده محرومیت احسن الله شیرکوند تا پایان فصل جاری لیگ برتر والیبال است و او یک سال محروم نشده است.

شیرکوند نیز در واکنش به این محرومیت به کمیته استیناف شکایت کرده و به احتمال زیاد در رأی استیناف از میزان محرومیت این لیبروی باتجربه ورامینی‌ها کاسته شود.

نکته جالب در خصوص این پرونده انضباطی، عدم اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی فدراسیون والیبال است که تاکنون با وجود اخبار منتشر شده در این مورد، هنوز واکنشی به صحت یا کذب بودن این خبر نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: چگونگی انتقال موسوی به پیاچنزا همچنان در ابهام؛ تقوی: اگر رضایتنامه نبود ITC موسوی صادر نمی‌شد

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر والیبال احسن الله شیرکوند شهرداری ورامین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال شهرداری ورامین لیگ برتر والیبال شهرداری ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم

مدعی پیشین وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی بعد از چهار سال محرومیت، بار دیگر از رقابت‌های جام تختی که هفته آینده در اهواز برگزار می‌شود، استارت خواهد زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چهار سال قبل بود که بهروز هدایتی به عنوان نفر اول مسابقات کشوری راهی پیکارهای قهرمانی آسیا شد و در حالی که 7-صفر از حریف پیش بود، در ثانیه‌های پایانی تن به شکستی عجیب داد.

بعداً مشخص شد که تست دوپینگ قبلی او مثبت اعلام شده و مجبور شد کشتی را با شکست تمام کند. هدایتی با چهار سال محرومیت مواجه شد که اسفند ماه 1402 دوره محرومیتش تمام شده و حالا قرار است بار دیگر به تشک برگردد.

کشتی‌گیر 30 ساله کرمانشاهی در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: در این مدت زیر نظر برادران محبی در کرمانشاه تمرین کردم، با قدرت برمی‌گردم تا سال‌های از دست داده را جبران کنم.

این کشتی‌گیر قرار است در وزن 87 کیلوگرم جام تختی در اهواز روی تشک برود و باید دید بعد از چهار سال دوری از مبارزه، می‌تواند دوباره به جمع مدعیان اضافه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم