Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک حرکت خوردویی در قم که در فراخوان‌های اصلی با عنوان بزرگداشت شهید محسن فخری زاده و در برخی دیگر نیز با عنوان سیاسی «پایان مذاکره» اعلام شده بود، به دلیل شرایط قرمز کرونایی و ممنوعیت هرگونه تجمع در قم، با ممانعت نیروی انتظامی روبرو شد و به انجام نرسید.

به گزارش ایرنا، عصر دهم آذر ماه جنبش خودرویی مردم قم که قرار بود در محکومیت ترور دانشمند شهید فخری‌زاده برگزار شود، بدلیل شرایط کرونایی با ممانعت پلیس مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده که پلیس بدلیل ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع در قم بدلیل شرایط قرمز کرونایی، مانع از انجام این مراسم شد و به همین منظور مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) که قرار بود این حرکت در آن انجام شود را مسدود کرد.

این حرکت که با فراخوان هایی از یکشنبه در فضای مجازی، آغاز شده بود، عصر دوشنبه پس از تجمع چندین خودرو در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص)، بدلیل بسته بودن مسیر، نتوانست ادامه پیدا کند.

متولیان راهپیمایی خودرویی در قم طبق اطلاعیه قبلی قرار بود مسیر ۷ کیلومتر بلوار پیامبر اعظم(ص) را توسط خودروهای خود راهپیمایی نمایند.

به گفته حاضران، خودروهای حاضر در این حرکت با پرچم‌های ایران و پلاکاردهایی از تصاویر شهدای هسته‌ای و شهید فخری‌زاده قرار بود این اقدام را برغم شرایط کرونایی و محدودیت های دو هفته ای ستاد ملی مبارزه با این ویروس برگزار کنند.

گفته می‌شود پس از پراکنده شدن خودروها توسط پلیس، تعداد معدودی از خودروها در حوالی تقاطع بلوار بسیج تجمع کردند که این حرکت تا پیش از نماز مغرب و عشا به پایان رسید.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار قم تجمع خودرویی پلیس فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم

وزیر کشور، گفت: کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد وحیدی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک‌ شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، یادآور شد: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران
  • ایران در مسیر بی اثرسازی تحریم‌ها درحال حرکت است
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال