Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@14:37:29 GMT

افزایش ۱۸۰ درصدی درآمدهای "وبملت"

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۶۱۴۳

افزایش ۱۸۰ درصدی درآمدهای 'وبملت'

بانک ملت در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته، افزایش ۱۸۰ درصدی در درآمدها، افزایش ۲۹۶ درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۳۵۱ درصدی در سود خالص، افزایش ۵۸ درصدی در دارایی‌ها، کاهش ۱۴ درصدی در سود انباشته داشته است. به گزارش پول نیوز، در گزارش مالی بانک ملت از صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ (حسابرسی نشده)، سرمایه این شرکت ۲۰۷ هزار و ۴۲ میلیارد و ۸۶۲ میلیون اعلام شده و "وبملت" تعداد ۲۰۷ میلیارد و ۴۳ میلیون برگه سهم منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین براساس ترکیب درآمدی بانک ملت، درآمدهای این شرکت در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۹۹ مبلغ ۲۰۵ هزار و ۶۴۳ میلیارد و ۳۹۱ میلیون ریال و مجموع هزینه ها مبلغ ۱۱۸ هزار و ۵۸۹ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال اعلام شده است. و بخش اعظم درآمد بانک ملت از طریق نتیجه مبادلات ارزی به مبلغ ۱۲۱ هزار و ۷۱ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال است.
ترکیب سهامداران عمده بانک ملت، عبارتند از: دولت جمهوری اسلامی ایران (۱۱.۱۶ درصد)، صندوق تامین آتیه کارکنان بانک ملت (۶.۴۴ درصد)، صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (۵.۶۷ درصد)، شرکت پتروشیمی فن آوران (۴.۴۶ درصد)، شرکت گروه مالی ملت (۴.۲۸ درصد)، صندوق سرمایه گذاری. ا. بازارگردانی ملت (۳.۸۰ درصد)،   شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (۳.۳۰ درصد)، شرکت تعاونی معین آتیه خواهان (۲.۲۰ درصد)، شرکت سرمایه گذاری استان تهران (۲.۰۶ درصد) و شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (۲ درصد)
نکات با اهمیت گزارش بانک ملت در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به شرح زیر است:
* افزایش ۱۸۰ درصدی در درآمدها
* افزایش ۲۹۶ درصدی در سود عملیاتی
* افزایش ۳۵۱ درصدی در سود خالص
* افزایش ۵۸ درصدی در دارایی‌ها
* کاهش ۱۴ درصدی در سود انباشته
* افزایش ۱۲۷ درصدی در حقوق صاحبان سهام
* کاهش حاشیه سود خالص از ۴۱.۴۹ درصدی به ۲۰.۶۰ درصد
* کاهش بازده دارایی از۴.۱۰ درصد به ۱.۷۴ درصد
* کاهش بازده حقوق صاحبان سهام از ۹۸.۵۷ درصد به ۲۵.۷۰ درصد
لازم به ذکر است، بانک ملت در دوره ۶ ماهه منتهی به اسفند ۹۹، پیش بینی رشد ۶۵ درصدی بیش از دوره مشابه سال گذشته برای مجموع مانده سپرده ها دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم بانک ملت سهام سود خالص سود عملیاتی ۶ ماهه منتهی سرمایه گذاری درصدی در سود بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

جمشید صباغ زاده، قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزا‌د اسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: مسابقه بین‌المللی ربوکاپ یک موضوع ترکیبی است و با هوش مصنوعی، الکترونیک، اپتیک، مکاترونیک و علوم مختلفی که پیرامون آن جمع می‌شود، ارتباط پیدا می‌کند.

صباغ‌زاده ادامه داد: کیفیت مسابقات به دلیل ذات رقابتی خود هر سال بهتر شده و رقابت‌ها فشرده‌تر می‌شود؛ این موضوع را به‌وضوح در هجدهمین دوره مسابقات می‌بینم.

رشد 50 درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

وی با اشاره به رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، ابراز کرد: از بین هزار و ۸۰۰ تیم دانش‌آموزی و دانشجویی، ۳۱۷ تیم برگزیده شدند تا به رقابت با یکدیگر بپردازند و نسبت به سال گذشته که تعداد تقریبا 200 نفر بودند، افزایش کمی داشتیم، اما از نظر کیفی بسیار بهتر شده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اظهار کرد: همان طور که از اسم این مسابقات پیداست، دانش‌آموزان به این میدان برای رقابت و برنده‌شدن آمدند.

حضور 9 تیم از کشورهای مختلف در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

صباغ زاده با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به دنبال ابزار، لوازم، دستگاه‌ها و نرم‌افزار‌های پیشرفته هستند، تشریح کرد: خدا را شاکر هستیم که در این مسابقات ۹ تیم از کشور‌های روسیه، چین و کانادا در بین دانش‌آموزان ایرانی به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه مسابقات در سطح بین‌المللی افق بازتری پیدا می‌کنند، تصریح کرد: این امر باعث می‌شود که سطح کیفیت روزبه‌روز بهتر شود.

به گفته صباغ زاده، امسال نیز همانند سال گذشته برنده از میان شرکت کنندگان خارجی داریم.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان باید از این مسابقات بهره بگیرند. درصدد هستیم که تیم‌های دانش‌آموزی و دانشجویی به صورت استارت‌آپ باید در دانشگاه آزاد اسلامی مستقر شوند. ما نباید این مسابقات را همانند یک جرقه سالی یک بار خاموش و روشن کنیم. تیم های دانش آموزی و دانشجویی در مناسبت‌های ارتباط با صنعت و نمایشگاه‌های صدرا باید حضور پیدا کنند تا ارتباطشان از طریق دانشگاه و صنعت قوی‌تر و تشکیلاتی‌تر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • کـارنامه خوراکی‌ها؛ رشد ۲۰۰ درصدی قیمت خوراکی‌ها در دو سال
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲