Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@23:12:35 GMT

آلابا:نگران آینده نیستم/شاید بمانم یا بروم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۶۱۷۸

آلابا:نگران آینده نیستم/شاید بمانم یا بروم

به گزارش خبرگزاری فارس، «داوید آلابا» آمادگی مواجه شدن با هر سنایوریی را دارد.بعد از آنکه ماه ها جریان مذاکره برسر تمدید قراردادش ادامه یافت، «هاینر»، رئیس باشگاه بایرن چندی قبل اعلام کرد دیگر این گفت وگوها ادامه نخواهند یافت.

در آن هنگام مدافع 28 ساله اتریشی از برخورد مدیریت باشگاه ابراز شگفتی کرد. اما بعد کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی سرخ پوشان ابراز کرد در این مورد هیچ چیز قطعی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن همچنان شایعاتی در مورد آینده آلابا شنیده شد.این مدافع که با مونیخی ها تا پایان فصل قرارداد دارد، در مصاحبه ای با کیکر در مورد آینده اش حرف زد.

او گفت:به هیچ وجه نگران آینده نیستم.

فرمانده خط دفاع سرخ پوشان افزود:به کارم ادامه می دهم. همان چیزی را که باید، انجام می دهم. به تیم کمک می کنم.اما این نکته که در فصل آینده چه کاری خواهم کرد، را حالا نمی توانم پاسخ دهم.

آلابا تصریح کرد:اما دو امکان را برای خود می بینم. این که بمانم یا باشگاه را ترک کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ مدافع مدیریت مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت بی‌تکرار زندگی

  این‌که انسان پایان عمر و آینده‌اش را نمی‌داند شاید هم نعمت باشد و هم چالش‌! هر روز که از خواب بیدار می‌شویم یعنی فرصتی دوباره برای زندگی کردن به ما عطا شده است؛ فرصتی که ممکن است بار دیگر تکرار نشود ! بدیهی است فرصت‌ها را باید قدر دانست به‌خصوص فرصت‌هایی که تکرار نمی‌شود. درست همین تکرار روزهاست که گاهی باعث می‌شود تصور کنیم همچنان فرصت داریم و از کنار بسیاری از مسائل به‌سادگی عبور می‌کنیم‌.دچار شدن به روزمرگی‌ها و تکرارها هم کسل‌کننده است و هم چالش‌برانگیز‌. به همین دلیل است که باید هر روز را یک فرصت تازه دانست و کوشید تا در این فرصت تازه بیشتر دانست و بیشتر فهمید و انسان بهتری بود.
همچنان‌که امام علی علیه‌السلام فرموده‌اند: مَنِ اعتَدَلَ یوماهُ فهُو مَغبونٌ...ومَن کانَ غَدُهُ شَرَّ یومَیهِ فمَحرومٌ، و مَن لَم یبالِ بما رُزِئَ مِن آخِرَتِهِ إذا سَلِمَتْ لَهُ دُنیاهُ فهُو هالِک، و مَن لَم یتَعاهَدِ النَّقصَ مِن نفسِهِ غَلَبَ علَیهِ الهَوى، و مَن کانَ فی نَقصٍ فالمَوتُ خَیرٌ لَهُ.
هر که دو روزش یکسان باشد، مغبون است‌...وهرکه فردایش بدتر ازدیروز اوباشد،محروم است و هرکه چون دنیایش تأمین شود دیگر به خیر آخرت خود اهمیتى ندهد،هلاک است و هرکه به کاستى وجود خود رسیدگى نکند، خواهش‌هاى نفس بر او چیره شود و هر که در کاستى باشد، مرگ برایش بهتر است‌.
و شاید دچار شدن به روزمرگی‌ها و تکرار در عمل خودش مرگی تدریجی باشد! فلسفه زندگی همین تغییرها و تلاش و کوشش برای رشد و تعالی است و این‌که سعی کنیم انسان بهتری باشیم. در غیر این صورت رکود یا پسرفت می‌تواند انسان را از مسیری که برایش آفریده شده باز دارد و به مرگی تدریجی دچار کند. پس شاید ما زمان دقیق مرگ‌مان را ندانیم اما این را می‌دانیم که مرگ بالاخره دیر یا زود به سراغ‌مان خواهد آمد و فرصت زندگی به پایان می‌رسد‌. پس چه خوب است از این فرصت به‌خوبی استفاده کنیم. 

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ژیلا صادقی: شهروند آمریکا هستم و شاید به آمریکا برگردم
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • گروسی: دنبال سفر به ایران هستم/ غنی‌سازی با خلوص بالا به معنای ساخت بمب نیست
  • پرداختن به حاشیه‌ها باعث افت فروغی شد/ شرایط نگران کننده است
  • ژیلا صادقی: شهروند آمریکا هستم و شاید به آمریکا برگردم
  • مخالفت رئال مادرید با درخواست کورتوا و آلابا: شما را به منچستر نمی‌بریم!
  • فرصت بی‌تکرار زندگی
  • این شاید گل قهرمانی لورکوزن باشد (عکس)
  • توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد/ مردم نگران تامین بنزین نباشند