Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد گلی مدیر امور توزیع برق زابل اظهارداشت: توسعه شبکه روشنایی معابر بلواری به میزان چهار کیلومتر، نصب ۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر جدید، تعمیر بیش‌از هفت هزار چراغ و تجهیزات روشنایی معابر از جمله اقدامات انجام شده و در مرحله پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: این میزان فعالیت در مناطق شهری زابل، محمدآباد، نیمروز، علی اکبر و بنجار انجام شده است.

مدیر امور توزیع نیروی برق زابل بیان کرد: طبق قانون ساخت و تعمیرات شبکه روشنایی معابر درون شهری بر عهده سازمان شهرداری و برون شهری در حوزه راه و شهرسازی و همچنین حوزه روستایی بر عهده دهیاری‌های هر منطقه است.

او با بیان اینکه وظیفه ذاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌وبلوچستان خدمت رسانی به مردم است اظهارداشت: این شرکت طی همکاری با سازمان‌های متولی، جهت احداث و تعمیرات شبکه‌های روشنایی معابر درون شهری در چهار چوب توافق‌های دو جانبه اقدام می‌کند.

گلی تصریح کرد: شهروندان گرامی که درخواست اعلام مشکل روشنایی معابر دارند می‌توانند از طریق اپلیکیشن «برق من» و همچنین سامانه هوشمند مراکز اتفاقات «هما» ۱۲۱ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق روشنایی معابر وزارت نیرو روشنایی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این دستگاه در فضایی نزیک به ۱۸۰ مترمربع جانمایی شده است و پیشرفته ترین دستگاه سی تی اسکن شمال غرب کشور با توانایی اسکن تخصصی با سرعت و دقت بالا است.
سی تی اسکن ۱۶۰ اسلایس جدید ضمن برخورداری از توان عملیاتی سریع و دقیق، سیستم CT انتخابی برای تمام نیاز‌های تصویربرداری متخصصان دانشگاه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به برنامه‌های این معاونت گفت: ارتقای زیرساخت‌های نظام سلامت در بخش آموزش و پژوهش به عنوان محوری‌ترین برنامه‌های سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

بهروز رحیمی با اشاره به افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی با هزینه کرد افزون بر ۶ میلیارد تومان برای هر تخت گفت: مجموعه تخت‌های بیمارستانی دولتی و خصوصی افزون بر ۱۵۰ هزار تخت است و افزایش ۱۶ هزار تخت در ۲ سال اخیر نشان از حرکت بزرگ جهادی در این عرصه است.

 

دیگر خبرها

  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • حمایت از سرمایه‎ گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی