Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که بندرگز، گمیشان، علی‌آباد، گنبدکاووس و مراوه‌تپه به دلیل رعایت نکردن صحیح شیوه‌نامه‌های بهداشتی و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به جمع شهرهای قرمز شیوع این بیماری پیوستند.

پیش از این گرگان، بندرترکمن، آق قلا و کلاله در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار داشتند

**

شماری از ساکنان شهرک مقدادی گنبدکاووس از سیستم نامناسب جدول‌کشی و دفع فاضلاب شهری که موجب بالا آمدن گل و لای و افزایش حیوانات موذی در این منطقه مسکونی می شود گلایه کرده و خواستار تدبیر مسوولان شهری برای حل این مشکل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

جلال عجم رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر گفت: نیروهای حفاظتی منابع طبیعی این شهرستان با توقیف ۲ دستگاه خودرو متخلف، ۱.۵ تن چوب قاچاق کشف کردند.

**

صالح محبی رییس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس گفت: هفته گذشته هزار و ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد ریال توسط این مجموعه بین خانواده‌های خسارت دیده از کرونای این شهرستان توزیع شد.

**

مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی، دهم آذر تشکیل جلسه داد و غلامعلی کوهساری نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر را به عنوان رییس جدید این مجمع انتخاب کرد.

پیش از این رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول این مسوولیت را بر عهده داشت.

**

محمدرضا استیری رییس جمعیت هلال احمر گالیکش گفت: شب گذشته بر اثر برخورد سواری پراید با یک دستگاه وانت در مسیر خط نو این شهرستان محدوده سه راهی سارجی‌کر ۶ نفر مصدوم شدند.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا گلستان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا گلستان تصادفات جاده ای گنبدکاووس ویروس کرونا گلستان تصادفات جاده ای اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار کوتاه استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فردا آخرین مهلت برای ثبت نام جاماندگان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ است.

جاماندگان از نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳، تا فردا ۳۰ فروردین فرصت دارند برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کنند.
---------
در جلسه شورای اداری شهرستان خمین از اقتدار نیرو‌های مسلح در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی قدردانی و بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح نور و تحقق شعار سال با مشارکت مردم تأکید شد.
---------
پایگاه بسیج فرمانداری آشتیان به یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی افتتاح شد.
--------
سال گذشته بیش از دو هزار و ۵۰۰ مورد بهینه سازی، سرویس چراغ برق و روشنایی معابر در شهرستان محلات انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • رییس جمهور وارد دامغان شد
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • اخبار کوتاه استان مرکزی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است