Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سیده ثریا سیدزاده  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: هفته پژوهش به دلیل محدودیت‌ها در مدیریت کرونا متفاوت از سال‌های گذشته بوده و بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در برگزاری دستاورد‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده ثریا سیدزاده  در نشست بررسی چگونگی هفته پژوهش اظهارداشت: سامانه مجازی نمایشگاه با محوریت و ساماندهی پارک علم و فناوری سیستان‌وبلوچستان و با همکاری دانشگاه به منظور فراهم کردن زمینه ارائه دستاورد‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی و ایجاد شبکه زیست‌بوم نوآوری این استان با هدف بسترسازی برای ارتباط پژوهشی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، محققان و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز به طور دائم از طریق سامانه‌ی مذکور فراهم شده است.

او افزود : دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، محققان و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند آخرین دستاورد‌های خود را در قالب نماهنگ، پوستر، کاتالوگ، فایل‌های pdf و به ۲ روش ایمیل به مدیر سایت یا بارگذاری در سامانه ارسال کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان‌وبلوچستان نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به گستره وسیع مفهوم کارآفرینی و تصور غالب محدود شدن کارآفرینی به حوزه‌های تجاری، کارآفرینی اجتماعی ظرفیتی گسترده برای مشارکت کنشگران داوطلب جامعه بوده که با هدف‌های والای انسانی و خیرخواهانه و نگاه کارآفرینانه به دنبال حل مشکلات جامعه هستند.

دکتر حبیب الله سالارزهی افزود: هم‌اینک کارآفرینان اجتماعی زیادی به صورت انفرادی و یا در قالب سازمان‌های مردم نهاد در سیستان‌وبلوچستان فعالیت می‌کنند که تجلیل از آنان می‌تواند آهنگ توسعه مشارکت‌های مردمی و نوآوری‌های اجتماعی را افزایش دهد.

رییس پارک علم و فناوری سیستان‌وبلوچستان نیز در این نشست گفت:رویداد‌ها و بخش‌های جانبی هفته پژوهش شامل معرفی نمایشگاه، موضوعات نمایشگاه، زمان و مکان نمایشگاه، مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه، حامیان و پوستر نمایشگاه است.

دکتر محمدنبی شهیکی تاش افزود: رویداد‌ها و بخش‌های جانبی با هدف تبدیل شدن این سامانه به یک سامانه مشترک در بین دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، محققان و شرکت‌های دانش‌بنیان و بهبود روابط پژوهشی بین آن‌هاست.

او ادامه داد: عرضه و تقاضا فناوری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، فرصت‌های کارآفرینی، ویدئو، سند‌های راهبردی از جمله سایر افزونه‌های سامانه نمایشگاه مجازی است.

رییس پارک علم و فناوری سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: هر دستگاه اجرایی، دانشگاه و مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان صفحه ویژه خود را خواهد داشت که با کلیک بر روی لوگوی هر دستگاه بازدید کننده وارد غرفه ویژه آن خواهد شد.

معاون پژوهشی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان نیز در این نشست گزارشی از نحوه مشارکت دستگاه‌های اجرایی ارائه کرد و گفت: برگزاری میزگرد‌های تخصصی با موضوعات مختلف با حضور اساتید، دانشجویان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، برگزاری میزگرد‌های تخصصی با موضوعات مختلف با حضور اساتید، تهیه کلیپ از پنل‌های تخصصی علمی پژوهشی، معرفی سه نفر فناور برتر، مخترع برتر، کارآفرین برتر، دانش‌آموز پژوهنده، تولیدکننده برتر و معرفی‌کارآفرین اجتماعی برتر از برنامه‌های دانشگاه استان در این هفته است.

دکتر در محمد کردی گفت: اختتامیه هفته پژوهش به صورت مجازی و در سامانه برگزاری هفته پژوهش با حضور استاندار سیستان‌وبلوچستان و نماینده، ولی فقیه در استان و دستگاه‌های اجرایی برگزار و از پژوهشگران برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان وبلوچستان پارک علم و فناوری هفته پژوهش شرکت های دانش بنیان دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان مراکز علمی هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ارتباط ۳۰۰ روستادرجنوب سیستان وبلوچستان،بر اثر بارش شدید باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  محمد کرمی با اشاره به بارش‌های ۲۷۰ میلیمتری در زرآباد و ۲۲۹ میلیمتری در کنارک، گفت: به دلیل حجم بالای بارش‌ها همه رودخانه‌ها پرآب بوده، برق تعدادی از روستا‌ها قطع شده و منازل در شهر کنارک نیز دچار آبگرفتکی شده اند.
وی با اشاره به اختلالات اینترنت در جنوب استان افزود: بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی در تلاشند تا این مشکلات را برطرف کنند.
وی گفت: بر اساس گزارش‌های ارسالی شب گذشته از تمامی ایستگاه‌های هواشناسی و باران سنجی گزارش باران از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷، ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شده است.

 

تاکید دکتر مخبر بر بسیج همه دستگاه‌های مسئول برای رسیدگی هر چه سریعتر به سیل زدگان مناطق جنوبی کشور

جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و در آن برنامه عملیاتی دولت برای تحقق شعار سال مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با تاکید بر ضرورت رسیدگی هر چه سریعتر به سیل زدگان در مناطق جنوبی کشور تصریح کرد: همه دستگاه‌های مسئول از جمله وزارتخانه‌های کشور، نیرو و راه و شهرسازی موظف هستند همه امکانات خود را برای کمک و جبران خسارات وارده به سیل زدگان بسیج کنند.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستادرجنوب سیستان وبلوچستان،بر اثر بارش شدید باران
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • آخرین وضعیت سیلاب در برخی از مناطق جنوبی کشور/۳ کشته در سیستان و بلوچستان و ۳ مصدوم در عسلویه
  • بارش‌ رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • بارش‌ها رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • عملیات وعده‌صادق گواهی بر حرکت پرشتاب علمی،پژوهشی کشور است