Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسابقات گروه دوم لیگ برتر والیبال بانوان کشور دیروز به میزبانی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در سالن ملت این شهر برگزار شد و تیم میزبان با نتیجه سه بر یک از پیکان تهران شکست خورد.

در این دیدار تیم پیکان ست نخست را ۲۵ بر۱۹ به پیروزی رسید و بانوان ذوب‌آهن ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه بازی، ست‌های سوم و چهارم را تیم میهمان در یک بازی برتر با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید.

در پایان دور رفت، در این گروه تیم پیکان با سه پیروزی رتبه نخست، ذوب‌آهن اصفهان با ۲ بُرد از سه بازی رتبه دوم، خجسته اسلامشهر با یک پیروزی در رده سوم و ستارگان فارس بدون کسب بُرد در رده چهارم قرار گرفتند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گروه ب، از ششم آذر با حضور چهار تیم ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال بانوان شکست ذوب آهن مقابل پیکان تهران ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان