Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:54:47 GMT

نقش مهاجمان استقلال مقابل پیکان خیلی مهم است

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۶۴۱۲

نقش مهاجمان استقلال مقابل پیکان خیلی مهم است

علی چینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حریف اول استقلال در هفته چهارم زمین ناهموار و بی کیفیت ورزشگاه شهدای شهرقدس است و بعد از آن تیم پیکان. آبی پوشان در واقع باید اول از پس این زمین بر بیایند و باید دعا کرد که در این بازی بازیکنی مصدوم نشود. بعد از آن است که باید به فکر خنثی کردن تاکتیک‌های پیکان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پیشین آبی پوشان گفت: استقلال نسبت به هفته‌های ابتدایی فصل خوب کار کرده و نباید از آن خرده گرفت. هفته‌های ابتدایی فصل زمانی نیست که همه تیم‌ها در اوج باشند. هنوز هیچ تیمی آنطور که باید و شاید جا نیفتاده و کمتر تیمی یافت می‌شود که در هفته‌های نخست کیفیت اصلی خود را نشان دهد. قطعاً چیزی هم که از استقلال می‌بینیم کیفیت اصلی و اوج این تیم نیست و روز به روز شرایط آنها بهتر می‌شود.

چینی ادامه داد: در گذشته تیم‌ها از نام استقلال و پرسپولیس هراس داشتند و قبل از اینکه وارد زمین شوند روحیه شان را می‌باختند. اما این شرایط تغییر کرده و سالهاست حریفان استقلال و پرسپولیس به جای داشتن هراس، انگیزه‌های بیشتری دارند و اگر مربیان این تیم‌ها بتوانند انگیزه مضاعف بازیکنان شان را کانالیزه کنند، کار را برای سرخابی‌ها مشکل می‌کنند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: با شناختی که از پیکان دارم بعید می‌دانم در این دیدار فرصت‌های زیادی برای مهاجمان استقلال خلق شود و مهاجمان باید در این بازی فرصت طلب تر از همیشه باشند و از اندک موقعیت‌هایی که خلق می‌شود نهایت استفاده را ببرند. از همین رو باید نقش مهاجمان استقلال در این بازی بسیار مهم است و آنها هستند که می‌توانند گره‌های کور این بازی را باز کنند.

وی بیان داشت: این بازی را می‌توان یک دیدار مهم برای آبی پوشان دانست که امتیازاتش مهم و با ارزش است. شاگردان فکری در صورت کسب امتیازات کامل این بازی موقعیت شان را در بالای جدول تثبیت کرده و در ادامه راه با اعتماد به نفس بالاتری ظاهر می‌شوند. از همین رو ارزش این بازی و امتیازات آن را باید بسیار بالا دانست.

کد خبر 5084148

منبع: مهر

کلیدواژه: علی چینی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی کشتی فرنگی دیه گو مارادونا لیگ کشتی تیم فوتبال پیکان تهران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تکواندو آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است تیم فوتبال شمس اذر قزوین روز سه شنبه آینده در قزوین به مصاف پیکان می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)