Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:40:13 GMT

۱۴ خودرو با پلاک مخدوش در قزوین شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۶۴۷۱

۱۴ خودرو با پلاک مخدوش در قزوین شناسایی شد

به گزارش ایرنا، شیما زرآبادی‌پور روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود:در طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح که از یکم آذرماه در حال اجرا است، پلاک‌های مخدوش خودروهای متخلف علاوه بر پلیس، از سوی دوربین های نظارتی ثبت و شناسایی می‌شوند.

وی اظهار داشت: بر این اساس تاکنون علاوه بر سایر خودروهای متخلف، تصاویر ۱۴ پلاک مخدوش و مخفی‌شده به وسیله دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول حوزه مدیریت شهری قزوین اضافه کرد: در ادامه‌ این روند و پس از ارسال اطلاعات به پلیس راهور، پلیس تصاویر یاد شده را با بانک اطلاعاتی خود تطبیق می‌دهد که نتیجه آن شناسایی فرد خاطی و اعمال قانون است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه این که محدودیت های تردد خودرو با هدف کاهش میزان شیوع ویروس کرونا انجام می شود، اظهار امیدواری کرد با مشارکت و همراهی شهروندان، اقدامات یاد شده موثر واقع شود.

۹۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۳۰ دستگاه دوربین‌های ثبت تخلف سرعت و ۶ دستگاه دوربین ثبت عبور از چراغ‌قرمز در سطح شهر قزوین نصب‌ و فعال است.

برچسب‌ها شهرداری قزوین قزوین محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین قزوین محدودیت های کرونا شهرداری قزوین قزوین محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان

سرهنگ علی اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حوالی بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودرو سواری با یک موتورسیکلت در محدوده خیابان طیب شهر اصفهان برخورد که در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت بر زمین افتاده و در همین حین یک دستگاه اتوبوس با وی برخورد که متأسفانه بر اثر شدت صدمات وارده در دم فوت می‌کند.

وی با اشاره به حضور کارشناسان پلیس راهور در صحنه تصادف افزود: پس از بررسی دقیق توسط کارشناسان، علت تامه این تصادف منجر به فوت، عدم رعایت حق تقدم توسط راننده خودرو سواری تشخیص داده شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: تمامی رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچک‌ترین اغماضی با هرگونه تخلفی به ویژه تخلفاتی که در وقوع تصادفات جرحی و فوتی تأثیرگذار باشند برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6079062

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • ۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • توقیف ۲۷ وسیله نقلیه متخلف در خرمشهر