Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارزش بیت کوین کمی پس از رسیدن به آستانه ۱۹۰۰۰ دلار برای اولین بار از دسامبر ۲۰۱۷، هفته گذشته سقوط کرد ولی دوباره در روز دوشنبه تا ۱۸۵۰۰ دلار بالا رفت. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، برترین ارز مجازی دنیا، بیت کوین، پس از سقوط شدید در هفته گذشته دوباره بهبود یافت. ارزش بیت کوین با 2 درصد افزایش، در روز دوشنبه به 20 هزار دلار نزدیک‌تر شد و به 18500 دلار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

 این افزایش قیمت در شرایطی ایجاد شده که ارزش این ارز مجازی در روز پنجشنبه تا 16200 دلار سقوط کرده بود. قیمت بیت کوین 15 درصد طی 4 روز گذشته افزایش یافت و در اولین ساعات روز دوشنبه به 18700 دلار رسید. میزان تجارت 24 ساعته این ارز مجازی برابر با 24.8 میلیارد دلار است.

سقوط 3 هزار دلاری ارزش بیت کوین در 1 روزارزش بیت کوین به بالاترین رقم طی3 سال گذشته رسید

 قبل از سقوط قیمت بیت کوین در هفته قبل، ارزش آن به بالاترین رقم طی سه سال گذشته رسیده بود. بیت کوین کمی پس از رسیدن به آستانه 19000 دلار برای اولین بار از دسامبر 2017، سقوط کرد.

 سایر 10 ارز مجازی برتر دنیا که معمولاً دنباله‌روی روند بیت کوین هستند هم در روز دوشنبه افزایش قیمت داشتند. ایکس پی آر و تتر تنها ارزهای مجازی بودند که کاهش قیمت داشتند , به ترتیب 1.7 و 0.5 درصد پایین آمدند.

اتهای پیام/106

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارزش بیت کوین روز دوشنبه ارز مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۶,۵۵۶.۱۰ دلار معادل ۴۳,۵۶۰,۹۶۷,۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۷,۲۱۵.۳۸ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۷۰.۰۳ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • برنج هم از تورم جا نماند!
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟