Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بخشدار بندرامام خمینی گفت: کلیه ادارات دولتی و بانک های شهر بندرامام خمینی استان خوزستان به استثنای ادارات خدمات رسان در روز سه‌شنبه ۱۱ آذر به دلیل آبگرفتگی معابر تعطیل شدند. - اخبار استانها -

حجت الله خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرامام‌خمینی اظهار داشت، کلیه ادارات دولتی بانک های شهر بندر امام خمینی به استثنای ادارات خدمات رسان در بخش نیروهای خدماتی(مراکز درمانی، شهرداری، آبفا، برق و گاز) روز سه شنبه 11 آذر بدلیل آبگرفتگی معابر تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا بانک‌ها تعطیل نمی‌شوند؟/ بانک‌های باز، دلیل مهم شلوغی خیابان‌ها/ بانک وقتی باز است، نمی‌تواند چک را برگشت نزندبه‌جای تعطیلی ادارات صف‌های مرغ و روغن را تعطیل کنید/لزوم شفاف‌سازی اعتبارات ستاد بازآفرینی برای رفع مشکلات بافت‌های فرسوده قمخطر شیوع سریع کرونا در آمریکا پس از تعطیلات عید شکرگزاری

این در حالی است که بیش از 48 ساعت از آبگرفتگی در معابر و خیابان ها در شهر بندامام خمینی می‌گذرد و خسارات فراوانی را به اهالی برخی از مناطق وارد کرده است.

آب در خیابان ها و معابر تاکنون در شهر بندرامام خمینی فروکش نکرده است، و هنوز پس از گذشت چندین ساعت از بارندگی ها آب در منازل مردم باقی مانده است.

انتهای پیام/343/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندرامام خمینی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : بانک ها مشمول تعطیلی « پنجشنبه » می‌شوند

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.   علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در صورت تصویب در مجلس  شامل بانک‌ها نیز می‌شود؟ اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مشمول قانون خدمات کشوری و همچنین ماده ۲۹ برنامه ششم هستند، مشمول این لایحه می‌شوند و با توجه به اینکه بانک‌ها از قانون خدمات کشوری پیروی می‌کنند، در صورت تصویب لایحه مذکور در مجلس، بانک‌ها نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.   وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره انتقادات در خصوص تعیین روز پنجشنبه به عنوان  دومین روز تعطیل پایان هفته و ایجاد فاصله میان اقتصاد کشور با دنیا اظهار کرد: این حرف به نوعی درست است و به همین دلیل نیز پیشتر در کمیسیون اجتماعی روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیل پیشنهاد شده بود. طبیعی است که با تعطیلی پنجشنبه با عدم سرویس‌دهی دستگاه‌های دولتی روی بخش‌ خصوصی اثرات منفی خواهد گذاشت اما ان شاءالله این تاثیرات با رضایتمندی که ایجاد می‌شود، جبران می‌شود.   به گزارش ایسنا، دستگاه‌های مندرج در قانون خدمات کشوری عبارتند از: کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا  نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سایه‌روشن ویکند دوروزه بانک‌ها
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنجشنبه» می‌شوند
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنحشنبه» می‌شوند؟
  • خبر جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها / بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند
  • جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل چه کسانی میشود؟ + جزئیات
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • نماینده مجلس : بانک ها مشمول تعطیلی « پنجشنبه » می‌شوند
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنحشنبه» می‌شوند