Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی سه بر صفر روز دوشنبه مقابل شهرخودرو مشهد، هشت امتیازی شد تا قهرمان چهار دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر در جمع بالانشینان جدول باقی بماند.

شاگردان یحیی گل محمدی که در سه بازی نخست خود تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند موفق به زدن سه گل به شهرخودرو شدند تا با وجود بی دقتی مهاجمان این تیم نشان دهند همچنان عطش سیری ناپذیر برای گلزنی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به دومین برد خود در چهارمین هفته رسیده‌اند که در ۴ سال گذشته که موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر شده بودند نیز حداقل هشت امتیاز داشتند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی به برد مقابل شهرخودرو رسیدند که تاکنون گلی را دریافت نکرده‌اند. آماری که با حضور ثابت حامد لک در چارچوب دروازه سرخپوشان و خط دفاعی همیشگی این تیم رقم خورده است.

سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع این تیم به قدری خوب بوده‌اند که دیگر هیچ هوادار پرسپولیس فکر جدایی شجاع خلیل زاده را هم نمی‌کند. مهدی شیری در دفاع راست و سعید آقایی به عنوان مدافع چپ نیز توانسته‌اند به کلین شیت های دروازه بان پرسپولیس کمک شایانی کنند.

تیمی که خیلی دیر به فکر گل زدن افتاد اما همچنان قصدی برای گل خوردن ندارد. آماری که می‌تواند پرسپولیس را در مسیر پنجمین قهرمانی متوالی نگه دارد.

رکوردزنی حامد لک با چهار کلین شیت و نفوذ ناپذیری مدافعان پرسپولیس نشان می‌دهد فرمول موفقیت در این تیم همچنان با دفاع عالی پیش می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس پنحمین بازی خود در لیگ برتر فصل جاری را یکشنبه هفته آینده مقابل نساجی مازندران برگزار می‌کند تا تلاش خود را برای تکرار پیروزی در فاصله اندک باقیمانده تا فینال آسیا به کار بگیرد.

کد خبر 5084985 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی کشتی فرنگی دیه گو مارادونا لیگ کشتی تیم فوتبال پیکان تهران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!

به گزارش ورزش سه، شاگردان اوسمار ویرا با وجود آنکه نیم‌فصل دوم را با شکست برابر آلومینیوم اراک آغاز کردند اما توانستند در ادامه، روندی درخشان را در پیش گیرند؛ به‌طوری‌که 6 برد و یک تساوی در 7 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر در کارنامه سرخ‌پوشان پایتخت دیده می‌شود تا آن‌ها با کسب 19 امتیاز از 8 مسابقه، به کار خود در نیم‌فصل دوم ادامه بدهند.

پرسپولیسی‌ها که عنوان صدرنشین نیم‌فصل دوم لیگ برتر را یدک می‌کشند، این فرصت را دارند تا در دیدار پیش‌رو، رکورد خود در مقایسه با نیم‌فصل نخست را بهبود ببخشند. آنها در نهمین بازی در نیم‌فصل اول فصل جاری با هدایت یحیی گل‌محمدی، در اصفهان مقابل سپاهان شکست خوردند درحالیکه درصورت پیروزی در بازی بعدی مقابل نفت در دور برگشت 22 امتیازی خواهند شد و این یک ارتقا برای تیم اوسمار به نسبت نیم فصل اول است.

آنها این هفته در یک بازی جنجالی مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود گذشتند و این پیروزی زمینه‌ساز صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در جدول دیدارهای خانگی شد. پرسپولیس در این فصل از ۱۲ مسابقه خانگی موفق به کسب ۳۰ امتیاز شده‌ و بالاتر از استقلال که در ۱۱ بازی خانگی ۲۹ امتیاز کسب کرده، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی است. البته که شاگردان جواد نکونام در هفته پیش‌رو این فرصت را دارند تا بعد از ۲ تساوی پیاپی در دیدارهای خانگی، برابر شمس‌آذر قزوین پیروز شوند و بار دیگر عنوان برترین تیم در دیدارهای خانگی را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • محمدی راد سرمربی شهداب یزد شد
  • محمدی راد سرمربی شهداب شد/ نه معروف آمد نه مهدوی