Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از صادرات ۷۳۸ هزار و ۳۸۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد از خراسان جنوبی به سمت کشورهای مختلفی از جمله افغانستان، عراق و عمان طی ۸ ماه اخیر خبر داد.

«محمد اصغرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در حال حاضر ۷۵۰ واحد مرغداری گوشتی در خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد ۳۰۰ واحد غیرفعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵۰ مورد بازدید از مرغداری های سطح استان انجام شده است، گفت: طی این مدت ۳۳ میلیون نوبت سر واکسیناسیون برای پیشگیری از شیوع بیماری هایی نظیر نیوکاسل، آنفولانزا، برونشیت و گامبرو در دستور کار بوده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: متأسفانه در ماه های اخیر به دلیل گرانی واکسن ها و محدودیت عرضه برخی از آن ها، مرغداران استقبال کمتری از واکسیناسیون می کنند و سرمایه خود را به خطر می اندازند.

 

اصغرزاده به میزان صادرات گوشت مرغ منجمد استان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: طی این مدت ۷۳۸ هزار و ۳۸۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد به سمت کشورهای مختلفی از جمله افغانستان، عراق و عمان صادر شده است.

 

وی با اشاره به بحث ممنوعیت خروج مرغ زنده از خراسان جنوبی گفت: خروج مرغ زنده بدون گواهی بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی به دستور دادستان خراسان جنوبی ممنوع است و تاکنون ۴ خودرو در استان در این زمینه توقیف شده است.

 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: هم اکنون مرغ تولید شده در واحد‌های مرغداری استان در ۳ کشتارگاه طیور در شهرستان‌های بیرجند و قاین کشتار می‌شوند.

 

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی واکسیناسیون صادرات گوشت مرغ منجمد خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس هیئت کشتی استان گفت: این دوره از مسابقات از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

عباس سروری افزود: در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته وی کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت می کنند.

سروری افزود: همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

وی گفت: در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر  پس تایید کمیته فنی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 فینال این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران