Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@08:12:15 GMT

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۶۶۴۷

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

رویداد۲۴  در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم استقلال در تهران میهمان پیکان است. پیکان با تساوی برابر شهرخودرو به این دیدار رسیده است و آنها طی سه بازی گذشته یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی را تجربه کرده‌اند.

مهدی تارتار که اکنون هدایت پیکان را در دست دارد با تیم‌های پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان طی دو فصل گذشته لیگ با استقلال مصاف داده بود و پیکان سومین تیمی خواهد بود که این سرمربی با در دست داشتن سکان هدایت آن به مصاف آبی پوشان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استقلال تهران با عبور از ماشین سازی تبریز در لیگ بیستم ۶ امتیازی است و در سومین پله از جدول رده بندی جای دارد. آبی‌پوشان در صورت کسب پیروزی در این مسابقه ۹ امیتازی شده و با عبور از پرسپولیس مجددا رده دوم را در اختیار خواهند داشت.

تیم استقلال تهران برای دیدار امروز ۳ بازیکن کلیدی‌اش را در اختیار ندارد. شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی ۳ بازیکنی هستند که مصدومیت مانع از حضورشان در این مسابقه شده است، آبی‌ها همینطور محمود فکری را به دلیل محرومیت روی نیمکت نخواهند داشت.

استقلال مقابل ماشین سازی با ترکیب محمدرشید مظاهری، وریا غفوری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، محمد نادری، آرش رضاوند، احمد موسوی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به میدان رفت و به برتری دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: جدول لیگ برتر پس از برد پرسپولیس

اگرچه استقلال در آن مسابقه نتوانست سبک بازی هجومی را در زمین پیاده کند و دروازه حریف با تعداد حملات متعدد تهدید شود اما به سه امتیاز دست پیدا کرد و ضربه ایستگاهی هروویه میلیچ آنها را برنده از زمین مسابقه خارج کرد.

بعید به نظر می‌رسد فکری برای این مسابقه بخواهد عقایدش را تغییر بدهد. در ترکیب بازی ماشین سازی، مظاهری، نادری و موسوی اولین حضور در ترکیب اصلی حضور داشتند و اشتباه جبران ناپذیری هم نداشتند. عملکرد کلی تیم قابل دفاع بود و آنها نیاز به هماهنگی بیشتر داشتند که به نظر می‌رسد فکری برای بازی امروز همین تصمیم را بگیرد و تیمش را بدون تغییر نسبت به بازی گذشته روانه میدان کند.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی در سالیان اخیر با درخشش در ترکیب سپاهان و استقلال مورد توجه قرار گرفت و حتی تجربه بازی برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد، اما در شرایطی که او راهی لیگ برتر روسیه شده، حالا یک محبی جدید در مس رفسنجان خودش را به فوتبال ایران معرفی کرده و بیشتر از فصول قبل مورد توجه قرار گرفته است.

محمدمهدی محبی که در دوران کار با سید مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان چهره شد و پس از آن یک فصل در پیکان عضویت داشت، در دومین سال بازی برای مس رفسنجان درخشان‌تر از قبل کار می‌کند و آمار گل و پاس گل بهتری را ثبت کرده است.

روند عالی این بازیکن در مس رفسنجان ادامه دارد و پس از گلزنی و پاس گل‌های اخیرش که نارنجی پوشان را به شرایط خوبی در میانه جدول رسانده و در دو هفته گذشته یک پاس گل داده و یک گل زده بود، باز هم فوق‌العاده کار کرد و در تقابل با پیکان که شانس همراه‌شان نبود و روی یک گل به خودی به تساوی رسیدند، ستاره زمین لقب گرفت.

محمدمهدی محبی که در سمت چپ زمین به کار گرفته می‌شود، در دیدار با خودروسازان دو بار نتیجه را تغییر داد و نگذاشت گل‌های پیکان منجر به شکست مس شود. محبی در شروع نیمه دوم با یک فرار سریع از بین مدافعان حریف و ضربه چیپ، گلزنی کرد و پس از آن هم روی یک ریباند و ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند و در این فصل سه گله شد.

دیگر خبرها

  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • ترکیب احتمالی آرسنال برای بازی با استون ویلا؛ هیچ‌کس استراحت نمی‌کند
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با کریستال پالاس
  • ترکیب احتمالی میلان برای بازی با ساسولو
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو