Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:26:52 GMT

بدترین خبر برای پاریس؛ دو مصدوم در آستانه بازی مهم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۶۶۵۵

بدترین خبر برای پاریس؛ دو مصدوم در آستانه بازی مهم

پاری سن ژرمن در آستانه دیدار مقابل منچستریونایتد با یک خبر بد مواجه شد چرا که دو ستاره‌اش ایکاردی و سارابیا را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"‌، درحالیکه پاری سن ژرمن فردا به شهر منچستر سفر می‌کند تا در لیگ قهرمانان در یک بازی مهم و حساس به مصاف منچستریونایتد برود این تیم خبری بد دریافت کرد و دریافت که دو ستاره اش مائورو ایکاردی و سارابیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ایکاردی و سارابیا با اینکه در همین هفته در لیگ1 فرانسه به میدان رفته بودند اما نمی توانند فردا در بازی مقابل یونایتد حاضر باشند. PSG دو مصدوم مهم دیگر یولیان دراکسلر و خوان برنات هم دارد و به این ترتیب توماس توخل فردا چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت.

 

بازی فردا برای شاگردان توخل حساس و مهم است. PSG از یک طرف می خواهد انتقام شکست 2-1 مقابل یونایتد در پاریس را بگیرد، شکستی که در ماه اکتبر تحمل کرد. از سوی دیگر پاریسی‌ها اگر می خواهند در رتبه دوم گروه H بمانند باید در این بازی نتیجه خوبی بدست بیاورند.

 

 

 درحالیکه چهار هفته از مسابقات این گروه گذشته یونایتد با 9 امتیاز صدرنشین است و PSG و لایپزیش هر کدام 6 امتیاز دارند. البته PSG در حال حاضر به دلیل گلهای زده در خانه حریف در دو بازی مستقیم با لایپزیش از این تیم جلوتر بوده و رتبه دوم را به خود اختصاص داده. استانبول باشاک شهیر هم با سه امتیاز در رتبه چهارم جدول این گروه قرار دارد.

 

 

پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم

تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی پاری سن ژرمن به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن شامگاه _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی پاری سن ژرمن به‌پایان رسید.

تیم بارسلونا با گل رافینیا در دقیقه ۱۲ پیش افتاد، اما پس از اخراج رونالد آرائوخو در دقیقه ۲۹ شرایط بازی متفاوت شد.

عثمان دمبله در دقیقه ۴۰، ویتینیا در دقیقه ۵۴، کیلیان امباپه در دقیقه ۶۱ و از روی نقطه پنالتی و باز هم امباپه در دقیقه ۸۹ گل‌های پاری سن ژرمن را به‌ثمر رساندند تا با نتیجه چهار بر یک پیروز میدان شوند.

خلاصه بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن کد خبر 745316

دیگر خبرها

  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ | انریکه باز هم کامبک زد
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • زنده: بارسلونا صفر - پاری‌سن ژرمن صفر
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی