Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نسبت به قطع سهیمه بنزین معلولان از سوی ستاد سوخت واکنش نشان داد. - اخبار اجتماعی -

محمد نفریه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که چرا سهمیه سوخت معلولان از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت ملغی شد، اظهار کرد: ما نیز هفته گذشته این موضوع را مطلع شدیم و از آن هفته پیگیری‌های لازم برای این موضوع انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در کارگروه موضوع بند 8 مصوبه هیئت وزیران از سال گذشته سهمیه سوخت برای جمعی از معلولان در نظر گرفته شد که بر همین اساس علاوه بر سهمیه 60 لیتری در ماه، 40 لیتر اضافی نیز بر اساس این مصوبه  برای معلولان در نظر گرفته شده است.

نفریه  با اشاره به اینکه 28 هزار نفر از معلولان که دارای پلاک ویژه بوده‌اند از سهمیه 40 لیتری بهره‌ برده‌اند، افزود: ما از سال قبل اعلام کردیم که  336 هزار نفر از معلولان نیازمند به این سهمیه هستند اما مسئولان مربوطه در این بخش تنها 28 هزار نفر از معلولان که دارای پلاک ویژه بودند را مستحق دریافت این سهمیه می‌دیدند!

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور متذکر شد: علیرغم قطع شدن این سهمیه هنوز نامه مکتوبی از سوی ستاد مدیریت حمل‌و نقل سوخت به سازمان بهزیستی  صورت نگرفته است اما پیگیری‌هایمان را آغاز کرده‌ایم البته صحبت‌های نیز وجود دارد که احتمال دارد مبلغ ریالی 40 لیتر بنزین سهیمه معلولان به آنها پرداخت شود که درخواست سازمان این است که این تسهیلات به 336 هزار معلول داده شود و این افراد کسانی هستند که نیاز به تردد در سطح شهر برای پیگیری امور تحصیلی، توانبخشی و درمانی و... دارند.

وی یادآور شد: از قبل درخواست شده که نماینده‌ای نیز از بهزیستی در کارگروه موضوع بند 8 مصوبه هیئت وزیران حضور پیدا کند که امیدواریم با این موضوع موافقت شود همچنین تعداد بیشتری از معلولان از این تسهیلات استفاده کنند.

قطع سهمیه بنزین معلولان؛ "هدیه روحانی" را پس گرفتند؟

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی سوی ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار همدان در نشست اعضای ستاد سفر استان همدان از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد از اهتمام و تلاش‌های ارزنده امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای همکاری مجدانه در ارائه خدمات شایسته به مسافران و هم‌استانی‌ها در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: «خدای بزرگ را شاکریم که توفیق داریم قدرشناس بندگانی باشیم که با افکار زلال خود، رضایت حق تعالی و خدمت به هم‌میهنان را همسو با سازندگی و ترقی، بهترین ایده و  آرمان خود تلقی کرده و همواره به ایرانی آباد و سرفراز می‌اندیشند.»

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟