Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هنوز روند ابتلاء به کرونا در استان آذربایجان شرقی نگران کننده است، گفت: همکاری کسبه و اصناف با طرح هوشمند محدودسازی بالای ٨٠درصد بود که جای تقدیر و تشکر دارد. محمدرضا پورمحمدی در گفت‌وگو بامیزان، با اشاره به آخرین وضعیت مهار کرونا در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: از ٢١ شهرستان حدود ١٨ شهرستان در وضعیت قرمز و نارنجی هستند و سه شهرستان نیز در وضعیت زرد ابتلاء به کرونا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی ادامه داد: از هفته گذشته روند ابتلاء و فوت‌های ناشی از کرونا با شیب ملایم رو به کاهش است که امیدواریم شهروندان نهایت همکاری را برای مهار کرونا با مسئولان امر داشته باشند. 

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودسازی و نیز طرح محله محور شهید سلیمانی از هفته پیش در استان آذربایجان شرقی آغاز شده که امیدواریم با این اقبالی که در جامعه نسبت به این طرح‌ها صورت گرفته است، موفق به شکست زنجیره انتقال کرونا شویم.    پورمحمدی با اشاره به همکاری مردم در اجرای طرح‌های مقابله با کرونا در استان آذربایجان شرقی افزود: بستری بیمارستانی از ١۵٠٠نفر به ١٣٠٠نفر رسیده و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا از ٣٠نغر در روز به ٢٠نفر رسیده لذا آمار رو به کاهش است.   وی با بیان اینکه هنوز روند ابتلاء به کرونا در استان آذربایجان شرقی نگران کننده است، گفت: همکاری کسبه و اصناف با طرح هوشمند محدودسازی بالای ٨٠درصد بود که جای تقدیر و تشکر دارد.    بیشتر بخوانید:  ۶ شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت اعمال محدودیت‌های ویژه قرار گرفت


انتهای پیام/

برچسب ها: استاندار آذربایجان شرقی کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار آذربایجان شرقی کرونا کرونا در استان آذربایجان شرقی ابتلاء به کرونا روند ابتلاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی

عکاس: مهدی زوار

دیگر خبرها

  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی