Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، بخشنامه ای در خصوص تدابیر لازم جهت تسهیل شرایط ثبت وام و بهره مندی حداکثری دانشجویان از وام های صندوق رفاه را به روسای دانشگاه ها ابلاغ کرد، این بخشنامه به شرح زیر است :

پیرو بخشنامه های جدول زمان بندی ثبت نام وام ها و آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وام های دانشـجویی به اسـتحضار می رسانـد؛ نظر به اینکه برنـامه ها و سـیاست کلان صـندوق رفاه درسال تحصـیلی جاری تقویت وام های دانشـجویی و ظرفیت سازی بهره مندی حداکثری دانشـجویان از وام‌های صندوق رفاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا برای تسـهیل در شرایط ثبت وام های دانشـجویی، تـدابیری به شـرح ذیل اتخاذ شـده است که امکان بهره مندی حداکثری دانشـجویان را فراهم آورد.

۱-با توجه به ضـرورت حمایت از دانشـجویان بر اهتمام مناسب ازسوی دست اندرکاران موضوع در آن دانشگاه به ویژه مدیران حوزه دانشـجویی و کارشـناسان ادارات رفاه در جـذب حـداکثری اعتبارات و بهره مندی دانشـجویان متقاضـی واجد شـرایط آن دانشگاه از انواع وام ها تاکید گردد.

۲-با توجه به حضور حداقلی دانشجویان در دانشگاه ها اطلاع رسانی لازم به همه دانشجویان از طرق مقتضی برای ثبت نام درموعد مقرر صورت پذیرد

۳-اطلاعات دانشجویان ورودی جدید درسامانه تبادل اطلاعات آموزش وزارت علوم در اسرع وقت به روز رسانی شده و زمینه بهره مندی آنان هم از وام های دانشجویی به ویژه وام تحصیلی فراهم شود.

۴ .درصورت جذب اعتبارات ابلاغی به آن دانشـگاه در موعد مقرر درجدول زمان بندی وامها و ارسال کامل لیست های تایید شده وام، صندوق رفاه آمادگی بررسی تقاضاهای جدید را دارد.

۵ .نظر به تشدید وضـعیت شـیوع بیماری کرونا در بیشتر مناطق کشور و شهرهای بزرگ مقتضی است به منظور پاسخگویی به دانشـجویان و رسـیدگی به درخواست‌هـای آنـان در خصوص ثبت نام وام ها، برنـامه ریزی مناسب جهت حضور یا دور کاری کارشناسان مرتبط در تمام روزهای هفته در چارچوب برنامه زمانبندی آن دانشگاه اتخاذ و به اجرا گزارده شود.

۶ .دانشجویان ورودی سال۹۸ و ماقبل شاغل به تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی برای ادامه دریافت وام با سند تعهد قبلی، امکان بهره مندی از وام های دانشجویی را خواهند داشت و نیازی به ارائه سند تعهد جدید ندارند.

۷ .بـا توجه به شـرایط اقتصـادی و اجتماعی حاکم بر کشور ناشـی از شـیوع بیماری کرونا، دانشـجویان ورودی سال۱۳۹۹ ودانشـجویان ورودی سال‌های گذشـته که برای اولین بار تقاضای وام دارند و تاکنون سند تعهد ارایه ننموده اند صرفا با ارایه سند تعهد جدید امکان دریافت وام دارند و امکان ارائه سند تعهد خود را نیز تا پایان نیمسال تحصیلی جاری دارند.

۸ .بـا توجه به شـرایط و محـدودیت های ناشـی ازشـیوع بیماری کرونا، برای مساعـدت و تسـهیل شـرایط دریافت وام برای متقاضـیان در سال تحصیلی جاری(۱۴۰۰-۱۳۹۹ )ارایه سند تعهد در زمـان ثبت درخواست وام و تاییـد و الصاق آنها توسـط دانشگاه کافی است.

کد خبر 5085042 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان وام دانشجویی ویروس کرونا محسن فخری زاده دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی حمله تروریستی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا آزمون دکتری تخصصی سازمان سنجش دانشگاه پیام نور منصور غلامی دوره دکتری دوره های فراگیر ارشد دانشگاه خوارزمی صندوق رفاه بهره مندی سند تعهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت

ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی از سوی سازمان امور دانشجویان به منظور بروز خلاقیت دانشجویان و همچنین گسترش استفاده از فناوری‌های روز دنیا در حوزه‌های ورزشی، با حضور کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشوردر ۳ حوزه ورزش‌های رباتیک، ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.


گفتنی است، دانشجویان می‌توانند از ۲۷ فروردین ماه تا ۲۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت