Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در شرایط متفاوتی به مصاف یکدیگر می روند.
به گزارش آریا، در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 21-2020، تیم های اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ مقابل یکدیگر قرار می گیرند. بایرن مونیخ هفته گذشته توانست با کسب پیروزی مقابل سالزبورگ، 12 امتیازی شود و با توجه به تساوی اتلتیکو مادرید مقابل لوکوموتیو مسکو، صعود و صدرنشینی بایرن مونیخ در هفته چهارم قطعی شد و دو بازی بعدی آن ها در مرحله گروهی کاملا تشریفاتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ در این بازی چندین غایب سرشناس و مهم دارند. بخشی از آن ها مصدوم و محروم هستند و دسته دیگر با تصمیم فلیک، استراحت خواهند کرد.
اغراق نیست اگر بگوییم که بایرن مونیخ با ترکیب دوم خود مقابل اتلتیکو مادرید حاضر می شود و به همین خاطر، از دست دادن امتیاز در واندا مترو پولیتانو و قطع نوار پیروزی های پیاپی بایرن مونیخ چندان دور از ذهن نیست. از سوی دیگر اتلتیکو مادرید در مرحله گروهی امسال چندان خوب عمل نکرده است. به غیر از شکست سنگین مقابل همین بایرن مونیخ، دو تساوی برابر لوکوموتیو مسکو باعث شده وضعیت اتلتیکو مادرید در این گروه پیچیده شود و از این رو آن ها نیاز مبرمی به کسب پیروزی مقابل بایرن مونیخ دارند تا شانس آن ها برای صعود به طرز قابل توجهی افزایش یابد. اگرچه اتلتیکو هم دو غایب مهم در خط حمله دارد و غیبت دیگو کوستا و لوییس سوارز باعث شده تمام بار خط حمله این تیم بر دوش ژائو فلیکس باشد.
لوییس سوارز در این لحظه اجازه بازی برای اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ را ندارد. لوییس سوارز همچنان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند.  به نقل از مارکا، لوییس سوارز در این لحظه نمی تواند اتلتیکو مادرید را مقابل بایرن مونیخ همراهی کند. تست کرونای مهاجم اروگوئه ای (که روز یکشنبه از وی گرفته شد) هنوز منفی نشده و احتمال حضور وی در دیدار پنجم روخی بلانکوس هنوز بسیار پایین است. به نظر می رسد که تنها راه حضور سوارز در بازی امشب، منفی شدن تستی است که 24 ساعت قبل از بازی از او گرفته می شود.
هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی با اتلتیکو مادرید به صحبت پرداخت. لواندوفسکی، نویر، گورتسکا و تولیسو در مونیخ می مانند و استراحت خواهند کرد. تولیسو مصدومیتی هم دارد اما خیلی جدی نیست و برای بازی مقابل لایپزیش در شنبه هفته بعد در دسترس خواهد بود. غیر از بازیکنانی که گفتم، بقیه بازیکنان در دسترس خواهند بود. الکساندر نوبل فردا از ابتدا به میدان خواهد رفت. او در تمرینات کیفیت خیلی خوبی از خود نشان داده است. کیمیش را هرروز می بینم. او شب و روز در حال کار است تا هر چه زودتر به میادین برگردد. او بازیکن بسیار مهمی برای تیم ما است. ازی کردن زوله؟ هنوز یک روز تا شروع بازی فرصت باقی است. تمرین مختصری داشتیم و نتوانستم زوله را خیلی زیر نظر بگیرم. فردا صبح تصمیم می گیرم که چه کسانی بازی کنند. زوله برای حضور از ابتدا، شانس کمی ندارد. بازی دادن به بازیکنان لیست بی؟ باید به پست ها نگاه کرد و در پست 6، خیلی وضعیت خوبی نداریم. فردا تصمیم می گیرم کدام بازیکن در این پست بازی کند. آنجلو اشتیلر و ماکسیمیلان تسایزر فردا به مادرید می آیند.
اتلتیکو مادرید بهترین خط دفاعی و دومین خط حمله برتر را در اسپانیا دارد. آن ها همچنین یک سرمربی دارند که همیشه تیمش را به سطح جدیدی می رساند. خوشحالیم که فردا با این تیم در مادرید روبرو می شویم. می خواهیم فوتبال موفقی بازی کنیم و بازی ها را ببریم. در حال حاضر نمی توانیم هم برنده شویم و جایزه بازی زیبا را هم ببریم اما تیم ما می تواند نود دقیقه بجنگد، آن هم بدون آماده سازی بالا. از نمایش ها و دستاوردهایی که اخیرا داشته ایم، خوشحالم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید بایرن مونیخ سیمئونه اتلتیکو مادرید بایرن مونیخ لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان

در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک اصفهانی‌ها به پایان رسید.

 گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۶۹ وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند. البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۸+۹۰ با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد. با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با ۳۰ امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

در دیگر مسابقه، ملوان از ساعت ۱۷ میزبان سپاهان بود که در این بازی هم اصفهانی‌ها با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. گل اول بازی را ملوان در دقیقه ۱۱ توسط سلیمانی به ثمر رساند، اما شهریار مغانلو در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

 مغانلو در دقیقه ۷۴ گل دوم سپاهان را هم زد تا شاگردان مورایس دومین برد متوالی را کسب کنند. سپاهان با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و در رتبه سوم جای دارد. ملوان هم با ۳۸ امتیاز پنجم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم