Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرم ساز پرس لاین راهکاری نوین و منحصر به فرد به هزاران کسب و کار ایرانی در ایام دورکاری و کرونا ارائه داده است؛ از معلمان،‌ مدارس، مغازه داران سنتی گرفته تا شرکت های تولیدی/صنعتی متوسط و بزرگ یا استارت آپ، طیف گسترده ای از کاربران این فرم ساز رایگان تحت وب فارسی هستند. 

دلیل اقبال این طیف گسترده و متنوع به پرس لاین چیست و چرا بسیاری از کاربرانی که قبلا فرم نگار گوگل را استفاده می کردند، آن را با فرم نگار فارسی پرس لاین جایگزین کرده اند؟

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشتیبانی از کاربران و پاسخ دهی به سوال های کاربری: وقتی پای استفاده از نرم افزار وسط است، پشتیبانی کاربران بلافاصله اهمیت پیدا می کند. از فرم نگار گوگل که پشتیبانی ارائه نمی دهد و کاربر را با مشکلات و ابهاماتش تنها می گذارد که بگذریم، پرس لاین تیم متخصصی جهت ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران گرد آورده است تا متناسب با نیازمندی اعلام شده از سوی کاربر بتوانند بلافاصله راهکار مرتبط و موثری ارائه دهند. 

۲. فرم های آنلاین شکیل و زیبا: فرم آنلاین، وب‌ سایت، پیج اینستاگرام شما، به خصوص در ایام کرونا و دورکاری، ویترین کسب و کار شماست. همان قدر که در کسب و کار سنتی روی طراحی ویترین خود، وقت و انرژی می‌‌گذارید باید نرم افزار فرم ساز هم به شما امکان هر نوع طراحی و تصویرسازی بدهد. فرم ساز انلاین پرس لاین تمام امکانات لازم برای طراحی و تصویرسازی فرم آنلاین را به کاربران می دهد؛ حتی می توانید براساس هویت برند خود، رنگ بندی و تم اختصاصی تولید و در فرم آنلاین استفاده کنید یا در پس زمینه لوگو خود را قرار دهید یا در هر سوال از تصویر و ویدیویی مرتبط استفاده کنید

کاربران پرس لاین با استفاده از این امکانات توانسته‌اند تا ۴۰ درصد نرخ پاسخ دهی بالاتری نسبت به سایر نرم افزارهای فرم ساز تجربه کنند.[A4] 

۳. پایداری و عدم اختلال زیرساخت: نرم افزار فرم ساز آنلاین رایگان پرس لاین یک محصول دانش بنیان است که معماری ویژه‌ای در زیرساخت ارائه خدمات خود طراحی و پیاده‌سازی کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی و بدون صرف هرگونه هزینه اضافی جهت تجهیزات سخت افزاری به پرس لاین اتکا کنند. هم چنین از فناوری های ویژه‌ای جهت بالا بردن سرعت لود فرم های آنلاین ساخته شده با پرس لاین استفاده شده است. در نهایت کلیه امکانات و خدمات پرس لاین از سرورهای داخل ایران تامین و ارائه می‌شود و طبیعتا از اختلالات رایج اینترنت مصون هست. 

۴. ده ها نمونه فرم آنلاین آماده شده براساس استانداردهای دنیا: پرس لاین هرگونه اقدامی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه کاربران خود و کمک به تحقق سریع‌تر، راحت‌تر و ارزان‌تر اهداف کسب‌و‌کاری آن‌ها انجام می‌دهد. در این راستا ده‌ها نمونه فرم آنلاین آماده شده است که به راحتی با یک کلیک قابل استفاده است. 

در بخش نمونه پرسشنامه‌ها می‌توانید آن را ببینید و به حساب کاربری خود اضافه کنید و فراموش نکنید که این نمونه فرم ها کاملا قابل ویرایش هستند. 

اگر صاحب کسب‌و‌کاری کوچک هستید به فرم آنلاین ثبت سفارش، فرم تماس با ما، فرم رضایت سنجی مشتری احتیاج دارید تا ارتباط با مشتریان خود را شکل داده و مدیریت کنید. 

اگر معلم،‌ مدرسه یا مجتمع آموزشی هستید به آزمون ساز آنلاین پرس لاین احتیاج دارید تا از آن برای ساخت آزمون آنلاین، فرم ثبت‌نام و پیش ثبت‌نام دانش آموزان،‌فرم نظرسنجی معلمان، فرم نظرسنجی اولیا،‌ فرم مشخصات شاد دانش آموزان، فرم پایش سلامت دانش آموزان و معلمان، فرم مشکلات دورکاری، فرم نظرسنجی اردوهای آموزشی استفاده کنید. 

اگر مدیر منابع انسانی هستید نرم افزار نظرسنجی آنلاین پرس لاین را برای نظرسنجی کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان در ایام دورکاری،‌فرم شناسایی مشکلات دورکاری در ایام کرونا، فرم چک لیست تجهیزات دورکاری کارکنان، نظرسنجی ارزیابی ۳۶۰ درجه، فرم آنلاین استخدام،‌فرم جمع آوری اطلاعات کارکنان،‌ فرم آنلاین ثبت سفارش غذا، فرم ارزیابی آموزش‌های دورکاری، فرم چک لیست آموزش کارکنان تازه‌وارد و … می‌توانید استفاده کنید. 

اگر مدیر بازاریابی و تحقیقات بازار یا فعال و متخصص دیجیتال مارکتینگ هستید از نرم افزار تحقیقات بازار آنلاین و موبایلی پرس لاین برای ارزیابی ایده خدمت/محصول جدید، اعتبارسنجی بازار بالقوه،‌ پرسشنامه بررسی حضور رقبا در بازار،‌ارزیابی کمپین تبلیغاتی،‌ تست تبلیغات، پرسشنامه استخراج پرسونای مخاطب/مشتری/بازار، نظرسنجی انتخاب نام برند، نظرسنجی آگاهی برند و … استفاده کنید. 

اگر مدیر ارتباط با مشتری هستید از نرم افزار پرسشنامه آنلاین پرس لاین برای نظرسنجی مشتری و مدیریت تجربه مشتری استفاده کنید. استفاده از نمونه پرسشنامه های رضایت سنجی مشتری، تحلیل رفتار خرید مشتری، جمع آوری اطلاعات پروفایل مشتری، فرم تماس با ما، فرم ثبت پیشنهادها/ انتقادها و شکایات، نظرسنجی تحلیل ریزش یا رویگردانی مشتری، نظرسنجی اندازه گیری و ارزیابی وفاداری مشتری از طریق شاخص NPS‌ یا شاخص خالص مروجان را به شما توصیه می‌کنیم. 

اگر مدیر فناوری اطلاعات هستید نه تنها با در اختیار داشتن فرم ساز آنلاین پرس لاین می‌توانید در ساخت فرم های مورد نیاز سایر واحدهای کاری، ۹۰ درصد صرفه جویی هزینه و زمان کنید و دیگر خود و نفرات تیم خود را درگیر کدنویسی و برنامه‌نویسی نکنید، بلکه از فرم ساز رایگان تحت وب پرس لاین برای مدیریت فرایندهای فناوری اطلاعات مانند گزارش خطا، فرم درخواست پشتیبانی درون سازمانی، فرم ثبت سفارش ها و درخواست های درون سازمانی و … استفاده کنید. علاوه بر اینها، پرس لاین انعطاف پذیری بی نظیری برای شما فراهم می‌کند چرا که می‌توانید از طریق API پرس‌لاین، CRM، اپ،‌ پنل پیامکی، سیستم منابع انسانی و هر نوع سیستم اطلاعاتی پیاده سازی شده در سازمان را با پرس‌لاین یکپارچه کنید و از مزایای یکپارچگی استفاده کنید. 

اینها بخشی از صدها مورد کاربردی هستند که روزانه بیش از ۱۵۰ هزار کاربر فرم ساز پرس لاین با آن سر و کار دارند. 

پرس‌لاین یک پلت‌فرم نرم‌افزاری با صدها کاربرد برای کسب‌و‌کار شماست. همین حالا کار با پرس لاین را رایگان شروع کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: کسب و کار معلمان دورکاری مدارس استفاده کنید فرم آنلاین نرم افزار کسب و کار اگر مدیر فرم ساز فرم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید

تازه‌ترین آمار جهانی واکسیناسیون، مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق آخرین آمارهای جهانی، ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۴۵۶ نفری شمار مبتلایان به این ویروس، تاکنون به ۷۰۴ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۳۲ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان، با رشد ۴ نفری در یک روز، به ۷ میلیون و ۷ هزار و ۹۳۴ نفر رسیده است.

آمار بهبودیافتگان نیز به ۶۷۵ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۴۷۱ نفر رسیده است.

آمار مبتلایان ۱۰ کشور اصلی درگیر شیوع کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد درون پرانتز تعداد مبتلایان جدید هر کشور است)

۱. آمریکا، ۱۱۱ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۹۴۷ نفر (۱۱۰۶ ابتلای جدید)

۲. هند، ۴۶ میلیون و ۳۳ هزار و ۶۴۴ نفر (بدون ابتلای جدید)

۳. فرانسه، ۴۰ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۶۰ نفر (بدون ابتلای جدید)

۴. آلمان، ۳۸ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۳۰۴ نفر (بدون ابتلای جدید)

۵. برزیل، ۳۸ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۲۲۱ نفر (بدون ابتلای جدید)

۶. کره جنوبی، ۳۴ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۸۷۳ نفر (بدون ابتلای جدید)

۷. ژاپن، ۳۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۵۷۲ نفر (بدون ابتلای جدید)

۸. ایتالیا، ۲۶ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۱۴۳ نفر (بدون ابتلای جدید)

۹. انگلستان، ۲۴ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۷۲۶ نفر (بدون ابتلای جدید)

۱۰. روسیه، ۲۴ میلیون و ۵۷ هزار و ۷۵۹ نفر (بدون ابتلای جدید)

۱۹. ایران، هفت میلیون و ۶۲۷ هزار و ۸۶۳ نفر (بدون داده جدید)

آمار ۱۰ کشور اول از لحاظ شمار جان‌باختگان ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز شمار جان‌باختگان جدید هر کشور است.)

۱. آمریکا، یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۴۷۴ نفر (۴ فوتی)

۲. برزیل، ۷۱۰ هزار و ۹۶۶ نفر (بدون فوتی)

۳. هند، ۵۳۳ هزار و ۵۳۹ نفر (بدون فوتی)

۴. روسیه، ۴۰۲ هزار و ۵۴۱ نفر (بدون فوتی)

۵. مکزیک، ۳۳۴ هزار و ۹۵۸ نفر (بدون فوتی)

۶. انگلستان، ۲۳۲ هزار و ۱۱۲ نفر (بدون فوتی)

۷. پرو، ۲۲۲ هزار و ۱۶۱ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا، ۱۹۶ هزار و ۴۴۶ نفر (بدون فوتی)

۹. آلمان، ۱۸۲ هزار و ۸۹۱ نفر (بدون فوتی)

۱۰. فرانسه، ۱۶۷ هزار و ۶۴۲ نفر (بدون فوتی)

۱۲. ایران، ۱۴۶ هزار و ۸۳۷ نفر (بدون داده جدید)

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در جهان

طبق آخرین آمارهای جهانی درباره واکسیناسیون کرونا در جهان، ۱۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۳۳۲ واکسن کرونا در کشورهای مختلف تزریق شده است.

بر اساس این آمار، تعداد واکسیناسیون انجام‌شده در ۱۰ کشور اول با بیشترین دز تزریقی به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز درصد واکسیناسیون کرونا به جمعیت کل است.)

۱. چین، سه میلیارد و ۴۹۱ میلیون و ۷۷ هزار دز (۹۱ درصد)

۲. هند، دو میلیارد و ۲۰۶ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۲۸ دز (۷۰ درصد)

۳. آمریکا، ۶۳۲ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۶۶۴ دز (۶۸ درصد)

۴. برزیل، ۴۸۴ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۲۷۱ دز (۸۳ درصد)

۵. اندونزی، ۴۴۴ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۱۳۰ دز (۶۴ درصد)

۶. ژاپن، ۳۸۱ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۶۲۷ دز (۸۲ درصد)

۷. بنگلادش، ۳۵۴ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۱۸۴ دز (۸۴ درصد)

۸. پاکستان، ۳۳۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۸۴ دز (۶۴ درصد)

۹. ویتنام، ۲۶۶ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۶۳ دز (۸۹ درصد)

۱۰. مکزیک، ۲۲۵ میلیون و ۶۳ هزار و ۷۹ دز (۶۵ درصد)

کد خبر 739326

دیگر خبرها

  • فرانسوی‌ها به‌شدت از وقوع حمله‌ تروریستی طی هفته‌های آتی می‌ترسند
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • تنگ ماغر بهمئی پذیرای هزاران گردشگر نوروزی
  • (ویدئو) مرکز خرید یک مشتری خود را بلعید!
  • سفره افطار ۶کیلومتری در مشهد + فیلم
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید