Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها _مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف یک انبار احتکار مرغ منجمد دولتی در یاسوج خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، با شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی تحت تاثیر قرار گرفت و در تامین برخی اقلام اساسی زندگی برای مردم مشکل شد.

در این ایام خبرهای زیادی مبنی بر کمبود کالاهایی نظیر برنج، قند، روغن، مرغ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در بازار مخابره شد، کالاهایی که گاه نبودشان را به گردن تحریم می‌انداختند و گاهی هم تولید کنندگان عدم صرفه را دلیلی برای عدم اشتیاق به تولید دانسته تا کالای مصرفی از سفره مردم دریغ شود، اما شاید مهمترین عامل کمبود کالاهای اساسی وجود برخی از افراد بی‌انصافی باشد که پر بودن جیب خود را بر جان و آرامش جامعه ترجیح می‌دهند.

این روزها در بازار گرانی مرغ باعث بروز مشکلات اساسی برای مردم شده‌است، گرچه افزایش قیمت مرغ با عبارت عدم تامین نهادهای دامی دولتی برای تولیدکنندگان توجیه می‌شود، اما بی‌شک دلالان و سودجویان نقش موثری در افزایش قیمت مرغ دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با گرانی مرغ گرم در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد که قیمتی تا کیلویی 38 هزار تومان را نیز تجربه کرد، جهت تنظیم بازار و تعادل در قیمت، توزیع مرغ منجمد در سطح استان شروع شد، و تا حدودی از دغدغه خانواده‌ها کاسته‌شد.
براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با هدف تنظیم بازار و در پی افزایش قیمت مرغ طرح توزیع مرغ منجمد در استان در حال اجرا است اظهار داشت: سهمیه‌ای که در اختیار واحدهای صنفی قرار گرفته بود، از سوی برخی سودجویان احتکار که با تیز‌بینی بازرسان از ادامه کار جلوگیری شد.

اولویت‌های پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان در مبارزه با جرایم/38 میلیارد تومان کالای احتکار شده کشف شدکشف یک انبار احتکار روغن توسط اطلاعات سپاه رودان811 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده در قم کشف شد

وی افزود: متخلفان و سودجویان سهمیه مرغ خود را خارج از شبکه و آزاد به فروش می‌رساندند که در اقدامی به موقع توسط بازرسان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اطلاعات سپاه این کالاها کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه قانون در برابر متخلفان و احتکار کنندگان تعارفی ندارد و به شدت برخورد می‌کند ادامه داد: سودجویان برای سیر مراحل قانونی و اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل تعزیرات استان گفت: اجازه نخواهیم‌داد کمترین تخلف در شبکه توزیع کالا انجام شود و قبل از اقدام، متخلفان گرفتار قانون می‌شوند.

باقری معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان هم با هشدار به صنوف در خصوص مجازات سخت برای متخلفان و احتکارکنندگان از مردم خواست احتکار، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، و فروش اجباری کالاهای اساسی را به سامانه 135 تعزیرات، 124 صنعت معدن و تجارت و 114 ستاد خبری سپاه گزارش دهند.

انتهای پیام/541/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احتکار احتکار مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از وصول بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران ناشی از پیگیری پرونده‌های فرار مالیاتی و بازپس گیری مالیات از ذی نفعان واقعی و مطالبات دولتی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

سید محمد هادی سبحانیان درباره وضعیت وصول معوقات مالیاتی در سال ۱۴۰۲ گفت: با اتخاذ راهبرد مبارزه با فرار مالیاتی و ارتقای عدالت مالیاتی در دوره تحولی نظام مالیاتی، اقدامات و تمهیدات گسترده‌ای از سوی اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی و وصول و اجرای ویژه این سازمان در طی سال گذشته انجام شد، بیش از ۱۱۰ همت از پیگیری پرونده‌های فرار مالیاتی و بازپس گیری مالیات از ذی نفعان واقعی و مطالبات دولتی انجام شد.

سبحانیان با بیان اینکه وصول مالیات پرونده‌های موسوم به شرکت‌های صوری، مطالبات دولتی و معوقات مالیاتی از ابر بدهکاران کلان، نقش مؤثری در تحقق عدالت اجتماعی دارد، افزود: در همین راستا، حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان از وصولی یادشده به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها جهت پرداخت مستمری کمیته امداد و سازمان بهزیستی، کالابرگ الکترونیکی، مطالبات گندمکاران و کلزاکاران، مطالبات داروخانه‌ها از سازمان تأمین اجتماعی و نیز یارانه‌های نقدی دهک‌های مشمول از شرکت‏های پتروشیمی، فولادی و سیمانی بدهکار به وزارت نفت صورت گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین‌خوار در محمودآباد
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
  • ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند
  • رسیدگی به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی پارسال درآذربایجان غربی