Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@13:18:29 GMT

«نقص فنی درسیستم ترمز» علت وقوع حادثه پردیس

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۴۰۵

«نقص فنی درسیستم ترمز» علت وقوع حادثه پردیس

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس درباره آخرین جزئیات بررسی کارشناسی پلیس در خصوص علت وقوع حادثه تصادف فوتی که دیروز در پردیس به وقوع پیوست، اظهار داشت: در ساعت ۹:۴۵ روز گذشته در روستای باغکمش توابع شهرستان پردیس یک دستگاه کشنده هوو حامل بار سیمان در شیب رها شده و با منزل مسکونی برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در اثر برخورد کشنده هوو با منزل مسکونی، راننده و سرنشین در دم فوت کرده و یک نفر از ساکنان منزل که دختر نه ساله بود نیز فوت کرد؛ همچنین دو نفر دیگر از ساکنان منزل نیز مصدوم می شوند.

سرهنگ شیرانی به آخرین نتایج بررسی کارشناسی پلیس در این زمینه پرداخت و خاطرنشان کرد: نقص فنی در سیستم ترمز علت اصلی حادثه تصادف اعلام شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصادف پردیس فوت مصدوم پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری بجنورد، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

به گزارش ایرنا، پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

دیگر خبرها

  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!