Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از ظهر امروز سامانه بارشی از سمت جنوب غرب وارد کشور شده و در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، شمال بوشهر و غرب خلیج‌فارس باعث بارش باران، رعدوبرق، در مناطق مستعد بارش تگرگ، در ارتفاعات بارش برف و در اواخر وقت در نواحی مرکزی کشور سبب بارش‌های پراکنده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تسنیم، فردا چهارشنبه فعالیت این سامانه تشدید شده و علاوه بر نواحی ذکر شده استان‌های لرستان، ایلام، همدان، برخی مناطق کرمانشاه، مرکزی، اصفهان و قم را در می‌گیرد. همچنین در برخی مناطق استان‌های سمنان، خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شدت بارش روز چهارشنبه در شمال و شرق خوزستان، لرستان و نیمه چهارمحال و بختیاری است.

پنجشنبه در غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی کشور و شمال شرق بارش پیش بینی می‌شود.

روز جمعه در غرب خلیج‌فارس، بوشهر، برخی مناطق خوزستان، فارس و غرب کرمان، غرب دریای خزر و غر گیلان بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی شده است.

شنبه هفته آینده نیز علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه‌های جنوبی البرز باران باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هواشناسی سازمان هواشناسی سامانه بارشی برف و باران صراط پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مرادی اظهار کرد: بر این اساس وضعیت هوای استان مرکزی در برخی ساعات بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب به صورت رگبار باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی است.

وی بیان کرد: احتمال وقوع بارش‌های همرفتی شدید و رعد و برق و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها، ایجاد روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال وزش باد شدید موقتی به دلیل ماهیت رگباری این بارش‌ها وجود دارد که هشدار سطح زرد شماره سه هواشناسی استان مرکزی نیز صادر شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: همچنین احتمال رگبار پراکنده باران در برخی مناطق استان بویژه در نواحی جنوب شرق و شرق در ساعاتی از روز چهارشنبه وجود دارد.

مرادی گفت: کمیته دمای هوا در نقاط مختلف استان مرکزی از روز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات و ریزش هوای سرد شمالی کاهش و افت محسوسی خواهد داشت که انتظار است صبح پنجشنبه در مناطق سردسیر استان به حدود صفر درجه سانتیگراد برسد.

وی گفت: با عبور این سامانه بارشی طی روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده آسمان استان مرکزی صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است

کد خبر 6086821

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان کشور
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان
  • هشدار شدید باران در ۲۱ استان
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان