Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر موسوی زاده برادر سید محمد موسوی زاده که چندی پیش خودکشی کرده بود در سواحل بندر دیر در بوشهر پیدا شد.

به گزارش ایلنا، هلال احمر دیر اعلام کرد: عصر دیروز با اطلاع حضوری مردم مبنی بر غرق شدگی کودکی ۷ ساله در اسکله صیادی شیلات بندر دیر بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات دریایی دیر (یادمان شهید عباس‌بکران) به محل اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، امدادگران در محل حادثه جسد کودک غرق شده را پس از بیرون کشیدن از آب به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

یکی از کارکنان اورژانس دیر درباره این حادثه گفت: در اطلاعی که به اورژانس دادند عصر دیروز کودکی هفت ساله از روی آب گرفته شد که در زمان حضور نیروهای اورژانس از غرق شدن این پسر بچه ۳۰ دقیقه گذشته بود.

بر اساس مشاهدات و شواهد عینی این کودک علی اصغر موسوی زاده برادر سید محمد موسوی زاده است که چند وقت پیش در فضای مجازی علت خودکشی آن را نداشتن تبلت بیان شده بود.

لینک کوتاه: asriran.com/003BMt

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: غرق شدگی موسوی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ حسین قاسمی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و طغیان رودخانه، طی تماس تلفنی با پرسنل ۱۱۵ جان ۲ مادر باردار به دلیل درد زایمان ۲۵ و۴۰ ساله نجات یافت.

وی افزود: طی تماس تلفنی به پایگاه اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو آمبولانس از جاسک و بشاگرد اعزام شد.

قاسمی اضافه کرد: مادر ۲۵ ساله به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک و مادر ۴۰ ساله به بیمارستان بقیه الله الاعظم بشاگرد انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اظهار کرد: پس از پذیرش در بیمارستان‌ها، اقدامات درمانی لازم توسط تیم پزشکی انجام شد و خوشبختانه جان مادران باردار نجات یافت.

کد خبر 6080625

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • تعیین تکلیف اعزام به خدمت ۲ برادر مشمول
  • صدای گرم اسکویی برای همه شنوندگان رادیو خاطره انگیز است