Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@23:11:24 GMT

تظاهرات در شهر مولتان علیه عمران خان

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۷۳۰

احزاب مخالف دولت پاکستان با برگزاری تظاهرات در شهر مولتان خواستار استعفای «عمران خان» از پست نخست وزیری شدند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، احزاب مخالف دولت پاکستان با برگزاری تظاهرات در شهر مولتان و متهم کردن دولت به عملکرد ضعیف، خواستار کناره گیری عمران خان از قدرت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تظاهرات بعد از آن برگزار شد که پلیس پاکستان اقدام به بازداشت تعدادی از مخالفان دولت در این شهر کرده بود.

منابع دولتی تعداد افراد بازداشت شده را ۳۶۰ نفر اعلام کرده‌اند، اما احزاب مخالف دولت می‌گویند پلیس دست کم یک هزار و ۸۰۰ نفر را بازداشت کرده است.

از سوی دیگر دولت پاکستان برای جلوگیری از گسترش کرونا، برگزاری هر نوع تجمعی را ممنوع کرد، اما احزاب مخالف اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند. این در حالی است که تا روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان ۳۹۸ هزار نفر و آمار قربانیان این ویروس مرگبار نیز هشت هزار و ۲۵ نفر در این کشور اعلام شده بود.

در ماه‌های اخیر تحرکات احزاب مخالف دولت پاکستان بیشتر شده و حتی آن‌ها اقدام به تشکیل ائتلافی برای شکست دادن عمران خان کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تظاهرات در پاکستان کناره گیری عمران خان کرونا مخالفان عمران خان احزاب مخالف دولت دولت پاکستان عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایکس» در این کشور فیلتر شد

کاربران در پاکستان از اواسط فوریه مشکلاتی را در استفاده از شبکه اجتماعی «ایکس» گزارش کرده بودند، اما دولت این کشور تاکنون، هیچ خبر رسمی را در این باره اعلام نکرده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، وزارت کشور پاکستان روز چهارشنبه، در سند مکتوبی به دادگاه عالی اسلام آباد، مسدود شدن دسترسی به این پلتفرم را اعلام کرد. عبدالمعز جفری، فعال و یکی از درخواست کنندگان رفع فیلتر «ایکس»، گفت: دادگاه دیگری به دولت گفته است ظرف مدت یک هفته، درباره این ممنوعیت، تجدیدنظر کند.

وزارت کشور پاکستان به دادگاه عالی اسلام آباد اعلام کرده است: ذکر این نکته، کاملا مناسب است که کوتاهی «ایکس» در رعایت دستورالعمل‌های قانونی دولت پاکستان و رسیدگی به نگرانی‌ها پیرامون سوءاستفاده از این پلتفرم، وضع این ممنوعیت را ضروری کرد.

این نهاد اعلام کرد «ایکس» تمایلی به حل این موضوع نداشته است، اما شرکت «ایکس» در این باره، اظهارنظر نکرد.

در گزارش وزارت کشور پاکستان آمده است: تصمیم برای ممنوعیت «ایکس» در پاکستان، در راستای حفظ امنیت ملی، حفظ نظم عمومی و حفظ یکپارچگی کشور، گرفته شد.

دسترسی به شبکه اجتماعی «ایکس» از زمان برگزاری انتخابات سراسری در هشتم فوریه، محدود مانده است.

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • سازمان ملل متحد با تحریم‌های یکطرفه علیه ایران در حوزه انرژی مخالف است
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • «ایکس» در این کشور فیلتر شد
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • پاکستان خطاب به جامعه جهانی: تجاوزات اسرائیل نباید بدون مجازات بماند
  • اگر اسراییل پاسخ بدهد واکنش ایران شدیدتر خواهد بود
  • اکثر اسرائیلی‌ها مخالف اقدام تجاوزکارانه علیه ایران هستند
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه