Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:35:08 GMT

منتظر تغییر در رویکرد اجرایی شهرداری بوشهر هستیم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۷۸۰

منتظر تغییر در رویکرد اجرایی شهرداری بوشهر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهرداد ستوده در جلسه شورای ترافیک استان بوشهر با قدردانی از تسریع روند اجرای پروژه‌های عمران شهری جم، توفیق شهرداری جم را ناشی از تجربه و اراده مجموعه شهرداری و شورای جم دانست و اظهار داشت: با توجه به جهش محسوس اعتبارات شهرداری‌ جم در این دولت، وقتی به احداث هتل، مجتمع فرهنگی، استخر، خیابان‌کشی و پروژه‌های عمران شهری نگاه می‌کنیم به راحتی می‌توان به حرکت برنامه محور و هدفمند شهرداری جم پی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت شهردار جدید بوشهر افزود: با حضور شهردار جدید بوشهر و اراده‌ای که در وی می‌بینم منتظر تغییر رویکرد اجرایی در این شهرداری هستم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: با اعتباراتی که در این چند سال به شهرداری بوشهر پرداخت شد انتظار اجرا و انجام پروژه‌های بیشتر و کاربردی‌تری بودیم به نحوی که امروز شاهد رضایت‌مندی بیشتری در مردم باشیم و در این زمینه تیم جدید شورای شهر و شهردار بوشهر باید با عملکرد خود اعتماد مردم به این مجموعه برگردانند.

ستوده تاکید کرد: بدون تردید وقتی قانون و حرکت در قالب یک برنامه ملاک عمل نباشد خروجی کار نمی‌تواند مورد پذیرش مردم باشد.

وی، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مکلف شده‌اند قبل از آغاز پروژه‌های عمرانی، مجوزهای زیست محیطی، فنی و قانونی اخذ شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات مردم خاطر نشان کرد: بی‌تردید مردم کاملا هوشیارانه اعمال ما مدیران را زیر نظر دارند و بهترین قضاوت‌ها را داشته‌ و دارند.

در  این نشست اجرای پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح شهر جم و جاده سرتل به تنگک بوشهر توسط شهرداری‌ها تصویب شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر شهرداری ترافیک شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از تداوم عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح این شهر توسط مدیریت شهری خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان استمرار دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سمنان، افزود: عملیات خاک‌برداری، نصب جداول در معابر و احداث خیابان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در بلوار سفیر و تسطیح خیابان‌های این طرح در شهرک کوهسار در حال انجام است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: احداث معبر در شهرک بهارستان، اجرای عملیات جدول‌گذاری در خیابان نهضت، آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی، جدول‌گذاری در شهرک ۲۳ هکتاری، ترمیم سنگ‌فرش پیاده‌راه امام (ره)، ساخت پله‌های ارتباطی در مجموعه تفریحی گردشگری استخر زاوقان، آسفالت دوربرگردان در بلوار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ایجاد معبر و جدول‌گذاری در چهارراه ورزش توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان در روزهای اخیر انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان تصریح کرد: عملیات عمرانی مرحله نهایی بتن‌ریزی کوله غربی تقاطع پل بلوار فدک به میدان حسن‌آباد در حال اجرا است.

کد خبر 747883

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی