Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: بدهی پتروشیمی ایلام به شرکت گاز 28 میلیارد تومان است اگرظرف روزهای آتی پرداخت نشود گازاین شرکت قطع خواهد شد.

به گزارش برنا از ایلام , شمس الهی  اظهار داشت: با وجود اخطارهای مکرر به شرکت پتروشیمی شیراز، این شرکت هنوز بدهی گاز مصرفی خود را پرداخت نکرده و تا پایان هفته جاری این شرکت مهلت دارد تا نسبت به پرداخت این دیون اقدام کند و گرنه با قطع گاز مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  وصول مطالبات در شرایط اقتصادی کنونی سبب رفع مشکلات می‌شود بنابراین این امر مهم باید توسط مسوولان ارشد اجرا و پیگیری شود.

اودر ادامه گفت:  طلب شرکت گاز از مشترکین حقیقی و حقوقی سطح استان بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال می باشد، که حدود۶۰ درصد کل مطالبات شرکت گاز مربوط به پتروشیمی است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پتروشیمی بدهی گاز مصرفی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم

علی فرهادی؛ گفت: حق‌التدریس معلمان تا پایان پاییز پرداخت شده است البته فراموش نکنید سال گذشته تا بهار هنوز حق‌التدریس ۶ ماه سال گذشته معلمان پرداخت نشده بود.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت بدهی مربوط به حق‌التدریس فصل زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد.

فرهادی درباره پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی بیان کرد: حقوق معلمان خرید خدمات تا دی ۱۴۰۲ پرداخت شده است و تا هفته معلم باقی‌مانده حقوق آن ها را پرداخت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌ها فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی فراهم شد
  • زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم