Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان، دولت از بنگاههای اقتصادی که در این دوران دچار آسیب‌ شدند، حمایت کرده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، "هادی ابراهیمی" در برنامه زنده "پایش" رادیوی مرکز خلیج فارس افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، حمایتهای خود را در قالب بسته های مختلف از جمله بیمه بیکاری ناشی از کرونا، اختصاص تسهیلات به 14 رسته کسب و کار آسیب دیده از ویروس کرونا، طرح مشوق معافیت بیمه کارفرما و پرداخت یارانه دستمزد انجام داده و برخی از این طرحها نیز همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در راستای طرح یارانه دستمزد، در صورت جذب نیروی کار شغل اولی در بنگاههای اقتصادی استان،30 درصد مبلغ دستمزد نیروی کار به صورت یارانه از طرف دولت به مدت یک سال به کارفرمایان پرداخت می‌شود.
ابراهیمی ادامه داد: طرح یارانه دستمزد یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال است که در راستای حمایت نیروی کار شغلی اولی و کارفرمایان با پرداخت یارانه به حساب صاحبان کارگاههای بکارگیرنده افراد مشمول هدف این طرح، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود.
وی گفت: به منظور حمایت از کارفرمایان، صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و ایجاد اشتغال با ترغیب و تشویق کارفرمایان کارگاههای تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید نیز طرح مشوق معافیت بیمه کارفرمایی در حال اجراست که کارفرمایان می‌توانند هر میزان نیروی کار جدید مورد نیاز خود را بدون محدودیت در تعداد از بین دانش‌آموختگان دانشگاهی جذب کنند و در صورت جذب نیرو، حق بیمه سهم کارفرما به مدت 2 سال توسط دولت پرداخت می‌شود.
وی اضافه کرد: این یک فرصت خوب برای کارفرمایان، فارغ التحصیلان و نیروهای شغل اولی است که می توانند از مزایای آن استفاده کنند.
مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه به نرخ مشارکت اقتصادی استان اشاره و اضافه کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار کشور، هرمزگان بالاترین نرخ مشارکت را در تابستان امسال به خود اختصاص داده است در تابستان 99 نرخ مشارکت اقتصادی استان هرمزگان با افزایش 2.6 درصدی نسبت به تابستان 98 به عدد 50.6 درصد رسیده که این عدد بالاترین نرخ مشارکت در میان استان‌های کشور بوده که این امر نشان از فعالیت اقتصادی و کسب و کار در استان بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ویروس کرونا تعاون کار نرخ مشارکت نیروی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر ریموت کنترل تلویزیون با کمک یک مداد (فیلم) نحوه تعمیر لامپ LED قدیمی با کمک یک مداد (فیلم) تعمیر کردن لامپ LED با باتری قلمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سازه‌های اصلی رژیم صهیونیستی آسیب سخت دیده است
  • لاوروف: اروپا در بحران اوکراین آسیب جدی دیده است
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| موسی شهبازی
  • دولت برای رشد اشتغال‌زایی و کاهش تورم اقتصاد را به مردم بسپارد
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • برای حل بسیاری از چالش‌های اقتصادی باید تولید در کشور افزایش یابد
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال