Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع امنیتی گزارش دادند که پس از اقدام گروه‌های مقاومت فلسطین در توسعه اقدامات امنیتی، دشمن صهیونیستی به روش‌های جدیدی برای جاسوسی روی آورده است.

به گزارش روزنامه «الاخبار»، علی‌رغم آرامش ظاهری در نوار غزه، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همچنان تلاش‌های خود علیه گروه‌های مقاومت فلسطین را ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است که دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در حال به خدمت گرفتن جاسوسان جدید و همچنین در حال سوء‌استفاده از اوضاع اقتصادی بسیار بد در نوار غزه است.

با این حال، الاخبار گزارش داد که دستگاه‌های امنیتی گروه‌های مقاومت در نوار غزه تلاش‌های خود را دو سطح امنیتی و فناوری افزایش داده‌اند بطوریکه نیروهای امنیتی به الاخبار در این خصوص گزارش دادند که مقاومت فلسطین اخیرا یک اقدام رژیم صهیونیستی برای از کار انداختن بخشی از شبکه ارتباطی نوار غزه را خنثی کرده است و توانسته دو فرد مرتبط با این اقدام را دستگیر کند.

این منابع در ادامه همچنین خبر دادند که همزمان با افزایش توسعه فناوری و توانمندی‌های نظامی دستگاه‌های امنیتی مقاومت فلسطین، اقدام علیه مقاومت برای نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در داخل نوار غزه بسیار دشوار شده است.

طبق این گزارش، یگان‌های فناوری اخیرا فاش کرده‌اند که دشمن صهیونیستی برای ارتباط با جاسوسان خود به روش‌های جدیدی مثل استفاده از برنامه‌های جعلی روی آورده است؛ برنامه‌هایی که مشابه برنامه‌های کاربردی معروفی همچون «یوتیوب» هستند و زمینه را برای ارتباط رمزگذاری شده میان نیروهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و جاسوسان فراهم می‌کنند.

علی‌رغم تلاش سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی علیه نیروهای مقاومت، ماه آگوست گذشته بود که دستگاه امنیتی «سرایا القدس» بازوی نظامی جبنش جهاد اسلامی فلسطین موفق شد در یک عملیات پیچیده با نفوذ به دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی در چهار سال متوالی روند ارتباط مأموران امنیتی رژیم صهیونیستی با جاسوسان را شناسایی کند و بتواند شکاف‌های امنیتی به‌وجود آمده برای جذب نیروها را از بین ببرد.

یک ماه پیش از این اقدام، وزارت داخلی نوار غزه نیز اعلام کرده بود که موفق شده یک گروه مخرب وابسته رژیم صهیونیستی را که قصد انجام عملیات علیه نیروهای مقاومت را داشت، دستگیر کند.

برخی منابع نیز در همان زمان گزارش داده بودند که دستگاه‌های امنیتی در نوار غزه موفق شده‌اند یک طرح خطرناک سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی را که با پوشش عناصر وابسته داعش قصد ضربه زدن به دستگاه‌های دولتی نظامی را داشت، خثنی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی خنثی جاسوس مقاومت فلسطین دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، اتحادیه اصحاب رسانه فلسطین اعلام کرد که طی مارس گذشته دست کم شش خبرنگار دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

بر اساس این گزارش، در حمله‌های رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته ۹ خبرنگار فلسطینی در نوار غزه به شدت زخمی شده اند.

اتحادیه اصحاب رسانه فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سه تن از این خبرنگاران در جریان بمباران خانه‌هایشان و سه تن دیگر بر اثر اصابت گلوله و ترکش به شهادت رسیده اند.

با شهادت این خبرنگاران تعداد شهدای اصحاب رسانه در نوار غزه از هفت اکتبر سال گذشته تاکنون به ۱۴۰ رسیده است.

حال خبرنگاران زخمی شده نیز بسیار وخیم گزارش شده به طوری که اعضای بدن برخی از آن‌ها باید قطع شود.

هدف قرار گرفتن تعمدی خبرنگاران و عکاسان خبری در نوار غزه توسط نظامیان صهیونیست در راستای سیاست‌های تل آویو مبنی بر سانسور اخبار جنگ و عدم انعکاس حقایق در این باریکه صورت می‌گیرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت هفت کشتار و جنایت علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد. در این حمله‌ها ۶۸ فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن هستند، شهید و ۹۴ نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید و ۷۶ هزار و ۴۶۵ نفر هم تاکنون زخمی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد
  • بخش زیادی از حملات هکری توسط رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خنثی شده است
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی