Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@19:45:50 GMT

تفریغ بودجه ۹۸ به‌زودی به مجلس می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۹۷۷

تفریغ بودجه ۹۸ به‌زودی به مجلس می‌آید

عضو هیأت کمیسیون اصل نود مجلس گفت: نشست اعضای کمیسیون اصل نود با رئیس و کارکنان دیوان محاسبات شب گذشته برگزار و اعلام شد تا یکی دو هفته آینده گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ به مجلس ارائه می‌شود.

به گزارش مشرق، الهام آزاد نماینده مردم نائین و خورک و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، گفت: شب گذشته نشست مشترک اعضای کمیسیون اصل نود با رئیس و کارکنان دیوان محاسبات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: از پافشاری بر حمایت معیشتی تا دو فوریت هسته‌ای

وی افزود: در این جلسه ریاست محترم دیوان از ارائه گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ تا یکی دو هفته آینده به مجلس خبر داد.

بیشتر بخوانید: کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر شکایات از ملک‌زاده است

نماینده مردم نائین و خورک و بیابانک اظهار داشت: ارائه گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ در روزهای آینده کمک قابل‌توجهی را به اصلاح ساختار بودجه سال ۱۴۰۰ و شفافیت در بودجه سال آینده خواهد کرد و ارائه گزارش آن در این زمان از اهمیت بالایی برخوردار است. 

آزاد خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان دیدگاه‌های خود را در موارد نظارتی دیوان مطرح کردند و دیوان نیز مطالبی را در خصوص  در آمدها و هزینه ها مطرح نمودند  و پیشنهاداتی در خصوص بودجه ١٤٠٠ مطرح شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی دیوان محاسبات بودجه کمیسیون اصل نود مجلس مشرق تفریغ بودجه بودجه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آنها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسؤولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

کد خبر 6084971

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات