Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه کلیات طرح اقدام راهبردی مجلس برای مقابله با تحریم‌ها را تصویب کردند. دو فوریت این طرح در جلسه روز یکشنبه مجلس تصویب شده است.
بر این اساس و پیش از بررسی جزئیات، «ابوالفضل عمویی» به عنوان سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس باز شدن قفل‌هایی که بر صنعت هسته‌ای کشور زده شده است را از اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: پیگیری این طرح برای تداوم راه شهدای هسته‌ای است که برای پیشرفت صنعت هسته‌ای کشور حتی از جان خود مایه گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برنامه هسته‌ای باید طبق نیاز‌های کشور پیش برود و انتظار داریم بعد از این هم تقویت شود و هدف طرح نیز مقابله باتحریم‌هایی است که از طرف کشور‌های آمریکایی و غربی به مردم ایران اعمال شده است.
وی با بیان اینکه بر اساس این طرح باید رفتار غرب علیه ایران تغییر کند، گفت: باید دشمنان بدانند که رفتار آن‌ها بی هزینه نخواهد بود و تغییر رفتار دشمنان از دیگر اهداف این طرح است. همچنین باید آن‌ها بدانند که ترور دانشمندان ما بی هزینه نخواهد بود و فکر نکنند اگر دست به اقدام ترورستی بزنند این رفتار‌ها بی‌پاسخ خواهند ماند.
عمویی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های امنیتی و نظامی نیز به نوبه خود مقابله به مثل خواهند کرد، گفت: در مجلس نیز تلاش می‌کنیم رفتار و محاسبه غلط دشمنان را که تحریم‌ها را علیه مردم ایران تحمیل کردند بی‌پاسخ نگذاریم و در این راستا در بازرسی‌ها نیز محدودیت اعمال خواهیم کرد.
ادامه دارد...
منبع: ایرنا برچسب ها: تحریم

منبع: خرداد

کلیدواژه: تحریم تحریم ها هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • هشدار روسیه به غرب؛ در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم
  • لاوروف: در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم
  • روسیه: غرب بر لبه پرتگاه جنگ هسته‌ای گام برمی‌دارد