Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@05:59:21 GMT

کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۸۱۵۰

کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه طرح ظفر که صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد درباره لباس عروس آغشته به مواد مخدر شیشه اظهار کرد: بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه به این لباس عروس با استفاده از روش‌های خاص به آغشته شده است.

وی ادامه داد: این لباس قرار بود از طریق پست از کشور خارج شود اما در یک عملیات اطلاعاتی توسط همکاران ما در پلیس مواد مخدر شناسایی و کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسنوند گفت: جاسازی مواد مخدر از این لباس در یک فرآیند انجام می‌شود و پس از استخراج از این لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه مقصد این مواد کشورهای اروپایی بوده است تصریح کرد: قرار بود این محموله از طریق پست ارسال شود که در یک اقدام اطلاعاتی شناسایی و دو نفر نیز در همین رابطه دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه پلیس خوشبختانه اشراف کامل اطلاعاتی به مجموعه فروشندگان و قاچاقچیان دارد، گفت: همچنین پلیس ارتباط خوب و مؤثری با مجموعه پست و فرودگاه داریم و از این طریق می‌توانیم جلوی قاچاق مواد مخدر را بگیریم.

حسنوند ادامه داد: این ماده مخدر شیشه به صورت مایع عمدتاً از کشور افغانستان وارد کشور می‌شود و این لباس عروس به آن ماده شیشه آغشته شده و برای قاچاق به کشورهای دیگر آماده می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به کشف ۳۰۰ توپ پلاستیکی آغشته به مایع ماده مخدر شیشه اشاره کرد و گفت: این توپ‌ها از کشورهای حاشیه شرقی وارد کشور ما می‌شوند.

وی گفت: مواد مخدری که به صورت مایع از نوع مواد روان‌گردان است در این بسته‌ها به صورت اشکال بسیار خاص و شکیل جاسازی می‌شود و به گونه‌ای است که در ورودی مرزها و هنگام بازرسی حتی سگ‌های موادیاب نیز نمی‌توانند آنها را تشخیص دهند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما در اقدامات اطلاعاتی که داشتیم زمانی که این توپ‌ها وارد شهر تهران شد توانستیم این محموله را شناسایی و ۳۰۰ عدد توپ را کشف و ضبط کنیم همچنین در این رابطه نفرات اصلی این باند نیز دستگیر شده‌اند.

کد خبر 5085130 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالوهاب حسنوند پلیس مبارزه با مواد مخدر ماده مخدر شيشه کشف مواد مخدر محسن فخری زاده ویروس کرونا شورای شهر تهران محدودیت های کرونایی شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی وزارت آموزش و پرورش شورای شهر شهر تهران تذکر به شهردار تهران وضعیت راهها امداد رسانی تصادفات رانندگی وضعیت معابر مخدر شیشه مواد مخدر لباس عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر

رئیس پلیس استان بوشهر از متلاشی شدن چند باند قاچاقچی مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۲ در عملیات‌های مختلف پلیس مبارزه با سوداگران مرگ ۲ تن و ۷۹۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد. - اخبار استانها -

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی تیم‌های پلیسی در برقراری امنیت و خدمات‌رسانی به مردم و مسافران اظهار داشت: تیم‌های تخصصی پلیس در بخش‌های مختلف مختلف فعال هستند و خدمات لازم به جامعه هدف ارائه می‌کنند.

وی از برقراری امنیت پایدار در استان خبر داد و بیان کرد: در عرصه تصادفات در جاده‌های استان بوشهر شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای هستیم از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون 5 نفر در تصادفات درون شهری استان بوشهر جان باخته‌اند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: در سال گذشته با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیش از 2 تن و 792 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و در این راستا 3 هزار و 193 نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری 59 نفر قاچاقچی مواد مخدر گفت: در این زمینه 758 نفر توزیع کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند. در این عملیات‌ها یک‌هزار و 931 نفر معتاد عادی و 445 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شدند.

سوسنی با اشاره به تشکیل 2 هزار و 560 پرونده در عرصه مواد مخدر اضافه کرد: در این راستا 122 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شد.

وی از اجرای یک‌هزار و 215 مرحله طرح پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر 18 مرحله عملیات مشترک برون استانی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با سایر استان‌ها انجام داده است که یک تن و 158 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این عملیات‌های مشترک کشف شد که سهم کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر 600 کیلوگرم است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • چرا دانشمندان چوب شفاف می‌سازند؟ / قوی‌تر از پلاستیک و محکم‌تر از شیشه
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۷۰۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • تولید فیبر نیمه‌رسانایی که لباس‌ها را هوشمند می‌کند
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر