Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فراز کمالوند سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگویی در خصوص شرایط کنونی تیمش گفت: یکشنبه در برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ دسته یک به میدان رفتیم. در بیشتر دقایق این دیدار، بازی برابری را دو تیم ارائه دادند و به مانند تیم آماده مس کرمان، ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد و می‌توانستیم بازنده بازی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: باید واقع بین باشیم و توجه داشته باشیم که تیم شاهین شهرداری بوشهر در بین تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک، آخرین تیمی بود که تمرینات را آغاز کرد و در زمان محدودی که داشتیم به گزینش و انتخاب بازیکنان مشغول شدیم و در عمل بدون انجام تمرینات بدنسازی و حتی تمرینات تاکتیکی کافی وارد رقابت‌ها شدیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر، از هواداران و مردم بوشهر خواست از تیمشان مانند همیشه حمایت کنند و برای رسیدن به هدفی که تیم دارد با صبوری همراهش باشند.

کمالوند عنوان کرد: به طور قطع از هفته ششم به بعد شرایط فنی و جسمانی ما کامل تغییر می‌کند و تیم ما از آن زمان روند رو به رشدی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پارس در خانه برد، شاهین از پس حریف کرمانی برنیامد

او ادامه داد: به بازیکنان بومی و جوانمان نیز توجه خاصی داریم، از مهران حاجب که یکی از جوانان مستعد باشگاه محسوب می‌شود در هفته اول استفاده کردیم و دیگر بازیکنان بومی مثل مصطفی احمدی و رامین دهقانی نیز در ترکیب اصلی ما بودند که  احمدی دچار پارگی صلیبی شد و فصل را از دست داد و رامین دهقانی هم در آخرین تمرین بازی قبل با آستارا از ناحیه مچ پا مصدوم شد و این دو هفته در تمرینات حضور فعال نداشت. همچنین علیرضا ابراهیمی هم دچار بیماری شده که دو هفته از تیم جدا بوده و احتمالا از این هفته به تمرینات باز می‌گردد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد: در اولین جلسه با مدیران باشگاه اعلام کرده بودم که شروع دیرهنگام تمرینات به طور قطع برای ما دردسر‌های فراوانی ایجاد می‌کند که همین طور هم شد و در همین دو بازی ابتدایی زینال خیری و مصطفی احمدی را به دلیل پارگی رباط صلیبی به طور کامل از دست دادیم.

کمالوند افزود: به علت اینکه دوران بدنسازی را از دست دادیم در دو هفته اخیر با مصدومیت ۶ بازیکن روبه‌رو بوده ایم و در همین بازی یکشنبه گذشته امید سام کن هنگام گرم کردن دچار کشیدگی عضله شد و همین امر کار ما را با مشکل مواجه کرده است.

او گفت: هر چند خیلی دیر وارد بازار نقل و انتقالات شدیم، اما هم بازیکنان با تجربه و هم بازیکنان کارآمد و جوانی را جذب کردیم و برای رسیدن به شرایط آرمانی و هماهنگی بیشتر احتیاج به زمان داریم و فکر می‌کنم درهفته‌های ششم و هفتم بتوانیم شرایط مناسب تری در کار تیمی ارائه دهیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: باید تاکید کنم با همه این مواردی که مطرح شد، با همه وجود به دنبال دفاع از اعتبار نام بزرگ شاهین هستیم و  با تمام توان برای خوشحالی هواداران این تیم محبوب تلاش خواهیم کرد.

کمالوند عنوان کرد: هدف گذاری اولیه ما این است که در نیم‌فصل اول در نیمه بالای جدول باشیم و در تعطیلات نیم‌فصل با آماده سازی کامل و جذب نفرات مورد نظر خود را به جمع مدعیان برسانیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران فوتبال بوشهر فراز کمالوند شاهین شهرداری بوشهر تیم شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی نسب پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر شمس آذر قزوین گفت: می دانستیم بازی سختی داریم، سه گل به ثمر رساندیم و در دقایق پایانی تمرکزمان را از دست دادیم اما اتفاقاتی افتاد که خدا دوست مان داشت و خطر از بیخ گوشمان گذشت، با بچه ها صحبت کردیم راحت می توانستیم نتیجه را واگذار کنیم، در دقایقی از بازی بی تجربگی کردیم اما جایگاهی که لایقش بودیم پس گرفتیم و به صدر برگشتیم. حق نداریم اشتباه کنیم و حتی ثانیه ای از بازی غافل شویم چرا که تیم این همه هوادار و عاشق دارد.

وی ادامه داد: نزدیک بود بازی را از دست بدهیم، جذابیت فوتبال به همین است، شمس آذر تلاش خوبی کرد، هیچ موقعیتی به شمس آذر ندادیم، این تیم در ضدحمله خطرناک است ولی متاسفانه ۱۰ دقیقه پایانی به خیر گذشت. به بچه ها تبریک می گویم شجاعانه جنگیدند و برنده از زمین خارج شدیم، از هواداران تشکر می کنم و خدا را شاکریم که خوشحال آنها را به خانه هایشان برگرداندیم. امیدوارم این روند تا هفته های پایانی ادامه داشته باشد و آنها را در پایان فصل با جام خوشحال کنیم. با کمبود بازیکنانی که داشتیم دست تک تک بازیکنان را می بوسم. بیشتر از ۲۴ ساعت حق خوشحالی نداریم و برای هفته بعدی آماده می شویم.

وی درباره تعویض ماشاریپوف گفت: هفته قبل که نکونام کنار خط بود ترس از مصدومیت ماشاریپوف باعث تعویض او شد، او بازیکن بین المللی است با ازبکستان فشار زیادی تحمل کرده، استراحت نداشته و هفته قبل خواسته خودش برای تعویض بود. سرمربی صلاح دید این بازیکن تعویض شود، این را می توانید از نکونام بپرسید.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که ۱۰ دقیقه پایانی تمرکز را از دست دادید و برای اینکه تمرکز بماند و استقلال به خواسته اش برسد چه برنامه ای دارید، گفت: جدا از کار فنی، ذهن بازیکنان باید آماده باشد. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی در آن بازی کردند. بازیکنان استقلال باید این موضوع را بدانند استقلال سال های سختی را پشت سر گذاشته هواداران مستحق استرس نیستند، حرف و حدیث به دنبال استقلال زیاد است اما می جنگیم و مبارزه می کنیم و این در وجود بازیکنان ما رفته است و مقابل همه چیز می ایستیم. از کاظمی هم تشکر می کنم داوری خوبی انجام داد اما با همین داور بازی را واگذار کردیم و دنبال بهانه نیستیم و امیدوارم عدالت برای همه تیم ها یکسان باشد.

هاشمی نسب در خصوص داوری این دیدار هم و این که سعید دقیقی هم معتقد بود پنالتی نبود، گفت: داور خیلی قوی سوت زد، شاید روی صحنه پنالتی که پنالتی بوده یا نه داور باید نظر دهد اگر هم پنالتی گرفته نشده بود عمدی در کار نبود و صحنه پنالتی استقلال را ندیدم که نظر بدهم امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود و تیمی که مستحق برد است به حقش برسد.

وی در خصوص غیبت سیلوا هم گفت: سیلوا پیچیدگی پا دارد و بعید می دانم حتی به بازی تراکتور برسد اما آرمین سهرابیان به بازی تراکتور خواهد رسید.

کد خبر 6082819

دیگر خبرها

  • اوزیل: می‌خواهم روی فرم بمانم نه اینکه بدنساز بشوم!‏
  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • هاشمی‌نسب: خطر از بیخ گوش استقلال گذشت
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند