Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده ۷ مدال طلای کشتی جهان و المپیک گفت: محمدعلی گرایی یکی از نوادر کشتی فرنگی ما است، امیدوارم که با طلای المپیک کارنامه اش پربارتر شود. - اخبار ورزشی -

حمید سوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد انتخابش به عنوان محبوب ترین فرنگی‌کار جهان در نظرسنجی سایت اتحادیه جهانی کشتی، اظهار داشت: این از محبت خانواده کشتی هست و جای خوشحالی دارد که مورد لطف‌شان قرار گرفته ‌م و از محبت همه عزیزان ممنونم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم خدا به معرفت ما اضافه کند و عاقبت به خیر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که کسب مدال بیشتر او را خوشحال کرده و یا محبوبیتی که در بین جامعه کشتی دارد؟، خاطرنشان کرد: اینها دو دنیای متفاوت از هم هستند. وقتی مدال می‌گیری در واقع نتیجه یک سال زحمت و تلاشت را به دست می‌آوری و وقتی تلاشت به بار می‌نشیند مدال، طعم و شیرینی خودش را دارد. البته این محبوبیتی که هم می‌گویید نتیجه همان تلاش‌هاست. من احساس می‌کنم همه کسانی که علاقمند به کشتی هستند در این خصوص مسئولیت دارند. اعتقاد من بر این است که همه به واسطه این قهرمانی که وسط تشک مبارزه می‌کند و مربی که کنارش قرار می‌گیرد، دور هم جمع شده‌اند، یعنی اینجا فوکوس و تمرکز روی قهرمان است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: ما همیشه یک مثالی می‌شنویم که قهرمان زنده را عشق است، این هم شاید از همین باب باشد. از این منظر باید به موضوع نگاه کنیم که همه کسانی که در حوزه کشتی تلاش می‌کنند به واسطه آن کسانی است که وسط میدان مبارزه حضور دارند. هرچند که احترام به پیشکسوت واجب است و قهرمان پیشین را باید در جایگاه خودش گرامی داشت اما به نظر من کشتی خلاصه می‌شود به اشخاصی که در میدان هستند، توجه و تمرکز باید روی کشتی گیر و مربی باشد.

قهرمان کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012 لندن همچنین در مورد رقابتش با محمدعلی گرایی در فینال نظرسنجی اتحادیه جهانی گفت: علی هم جزو با استعدادهای کشتی ما است که خیلی چشم نواز کشتی می‌گیرد. کشتی‌هایش فوق العاده هست و یکی از نوادر کشتی فرنگی ما محسوب می‌شود، امیدوارم که با طلای المپیک کارنامه‌اش پربارتر شود و همه ما در کنار هم با این افتخار جشن بگیریم.

کشتی‌گیران مازندرانی مجوز حضور در دور برگشت را گرفتنداتفاقِ بد برای کشتی‌گیر فولاداکسین

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

به گزارش ایسنا، حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند. یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899230

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد