Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: در طرح محدودیت تردد شبانه در قزوین که از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از یکم آذرماه در حال اجرا است، پلاک‌های مخدوش خودروهای متخلف نیز ثبت و شناسایی می‌شود.

او افزود: بر این اساس تاکنون علاوه بر سایر خودروهای متخلف، تصاویر ۱۴ پلاک مخدوش و مخفی‌شده هم به وسیله دوربین‌های مدکز کنترل ترافیک از طریق هوش مصنوعی به یک پلاک نزدیک و ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اضافه کرد: در ادامه‌ این روند و پس از ارسال اطلاعات به پلیس راهور، پلیس تصاویر یاد شده را با بانک اطلاعاتی خود تطبیق می‌دهد که نتیجه آن شناسایی فرد خاطی است.

زرآبادی‌پور با بیان اینکه این اقدامات در راستای تلاش برای کاهش میزان شیوع ویروس کرونا صورت می‌گیرد، اظهار امیدواری کرد که با مشارکت و همراهی شهروندان، اقدامات یاد شده موثر واقع شود.

کد خبر 569307 برچسب‌ها استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران