Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اخبار مهم دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، اینتر می خواهد اریکسن را به فروش برساند زیرا متناسب با سبک کونته نیست. کریستین اریکسن به درب های خروج اینتر نزدیک شده است. به نقل از فابریتزیو رومانو، اینتر تصمیمش برای فروش کریستین اریکسن در ژانویه 2021 را گرفته و اگر شگفتنی رخ ندهد تصمیم نراتزوری را باید قطعی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستم 3-5-2 آنتونیو کونته مشکل اصلی برای اریکسن است زیرا او دوست دارد یک هافبک هجومی محض باشد اما کونته چیزهای دیگری از او می خواهد و عملکردش سرمربی ایتالیایی را متقاعد نکرده است. ماروتا، مدیر اجرایی اینتر روز شنبه گفته بود احتمال اینکه اریکسن درخواست خروج بدهد وجود دارد که در این صورت امکان جدایی او بررسی می شود. اینتر که در تابستان 2020، پیشنهاد قرضی دورتموند برای اریکسن را رد کرده بود، امیدوار است در ژانویه پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلستان برای هافبک دانمارکی دریافت کند. گفتنی است رومانو اخیرا اعلام کرده بود احتمال معاوضه اریکسن با بازیکنی دیگر نیز وجود دارد.

- وضعیت کارلوس کی‌ روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا بعد از دو باخت متوالی به اکوادور و اروگوئه در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 نامشخص است. فدراسیون فوتبال کلمبیا به صورت رسمی چیزی درباره جدایی کی روش و یا استعفای این مربی منتشر نکرده است. از سوی دیگر، کی روش از گفتگو با رسانه‌های کلمبیایی خودداری کرده است ولی مصاحبه روز گذشته او با یکی از روزنامه‌های ایران، بازتاب بسیار گسترده‌ای در کلمبیا داشته است. کی روش در این مصاحبه که به سر تیتر خبرهای ورزشی کلمبیا تبدیل شده، اعلام کرد که ماجراجویی اش در کلمبیا رو به پایان است که تاییدی است بر خبر جدایی اش از این تیم. البته این مصاحبه واکنش‌های مختلفی در کلمبیا داشته و بعضی از کاربران کلمبیا در توییتر کی روش را مربی ترسویی دانسته‌اند که با رسانه‌های کلمبیا صحبت نمی‌کند.
سایت elpilon کلمبیا هم با اشاره به اظهارات روز گذشته کی روش، اعلام کرد فدراسیون فوتبال کلمبیا با این مربی پرتغالی در حال مذاکره است تا برای مسائل مالی با هم به یک توافق برسند. این سایت نوشت: کمیته اجرایی در حال بررسی رزومه گزینه‌های احتمالی برای نشستن روی نیمکت کلمبیا است … هرچند مباحث مختلفی درباره آینده کی روش مطرح می‌شود اما حقیقت این است که کی روش در بازی‌های ماه مارس (دیدار با برزیل و سپس پاراگوئه) سرمربی کلمبیا نخواهد بود.
از دیگر اتفاقات مرتبط با وضعیت کی روش در کلمبیا می‌توان به انتقادات ادامه دار کارلوس والدراما بازیکن پیشین و سرشناس کلمیا از سرمربی فعلی این کشور اشاره کرد. والدراما که در چند روز گذشته اظهاراتی علیه نحوه بازی گرفتن کی روش از نفراتی مثل هامس رودریگس انجام داده بود، مجدداً با مصاحبه خود خبرساز شده است.
والدراما با بیان اینکه فدراسیون کلمبیا هنگام انتخاب کی روش از آنها نظرخواهی نکرده است و مسئولیت نتایج و اتفاقات رخ داده در تیم ملی این کشور بر عهده مدیران این فدراسیون است، گفت: من در 50 سال گذشته باخت کلمبیا با نتیجه 6 بر یک را به یاد نمی آورم. شما به این نتیجه چه می‌گویید؟

- یوونتوس از عملکرد آلوارو موراتا رضایت دارد و می خواهد خرید او را با پرداخت 45 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید در تابستان 2021 قطعی کند. آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس در کنار کریستیانو رونالدو تاکنون بهترین بازیکنان این فصل بیانکونری بوده اند. به نقل از فابریتزیو رومانو، باشگاه یووه از عملکرد موراتا و رفتار حرفه ای او راضی است و پیرلو، سرمربی این تیم ایتالیایی نیز متقاعد شده او زوج ایده آلی برای رونالدو است. بنابراین یووه در حال برنامه ریزی است تا در تابستان 2021، قرارداد قرضی موراتا را به دائمی تبدیل کند.
گفتنی است موراتا در نقل و انتقالات تابستان 2020 به صورت قرضی با مبلغ 10 میلیون یورو و با حق خرید 45 میلیون یورویی به یوونتوس پیوست. قرارداد قرضی موراتا به شرط پرداخت 10 میلیون یوروی دیگر تا پایان فصل 22-2021 نیز قابل تمدید است. در صورت تمدید شدن قرارداد قرضی برای سال دوم، یووه با پرداخت 35 میلیون یورو می تواند قرارداد وی را در تابستان 2022 دائمی کند.

- فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی در پادکست جدید منتشر شده خود در مورد آینده آنتونیو کونته گفت مشکل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا عمدتا به خاطر این است که هنوز به اندازه کافی بازیکنان با ذهنیت برنده در اختیار ندارد. در نتیجه، هیئت مدیره این باشگاه ایتالیایی تصمیم گرفته که کونته صرفنظر از نتایجی که در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده اخراج نشود، زیرا صحبت از یک پروژه طولانی مدت است و در نراتزوری، اراده برای ادامه دادن با این سرمربی 51 ساله وجود دارد. شایعات زیادی در ایتالیا به گوش می رسد که اینتر آماده اخراج کونته است، اما سرمربی سابق یووه و چلسی که تا 2022 قرارداد دارد، به کارش ادامه خواهد داد.

- منچسترسیتی به مراحل پایانی مذاکره با استودیانتس برای جذب داریل سارمینتو رسیده است. به نقل از فابریتزیو رومانو، پیشنهاد ابتدایی سیتیزن ها با در نظر گرفتن پاداش ها، جمعا 19 میلیون یورو می ارزد. اگر توافقات لازم صورت بگیرد، او در ژوئن 2021 به منچستر می آید تا «گروه فوتبال سیتی» در مورد آینده اش تصمیم گیری کند. گفتنی است که سارمینتو به عنوان یک وینگر چپ پا، از ژوئن 2019 در استودیانتس حضور دارد.

- درحالیکه پاری سن ژرمن به شهر منچستر سفر می‌کند تا در لیگ قهرمانان در یک بازی مهم و حساس به مصاف منچستریونایتد برود این تیم خبری بد دریافت کرد و دریافت که دو ستاره اش مائورو ایکاردی و سارابیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. ایکاردی و سارابیا با اینکه در همین هفته در لیگ1 فرانسه به میدان رفته بودند اما نمی توانند در بازی مقابل یونایتد حاضر باشند. PSG دو مصدوم مهم دیگر یولیان دراکسلر و خوان برنات هم دارد و به این ترتیب توماس توخل فردا چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت. درحالیکه چهار هفته از مسابقات این گروه گذشته یونایتد با 9 امتیاز صدرنشین است و PSG و لایپزیش هر کدام 6 امتیاز دارند. البته PSG در حال حاضر به دلیل گلهای زده در خانه حریف در دو بازی مستقیم با لایپزیش از این تیم جلوتر بوده و رتبه دوم را به خود اختصاص داده. استانبول باشاک شهیر هم با سه امتیاز در رتبه چهارم جدول این گروه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اینتر اریکسن یوونتوس موراتا میلیون یورو کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

کد خبر 6079645 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • قرارداد دونی فن ده بیک با آینتراخت فرانکفورت دائمی نمی‌شود
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها