Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ آقای محسن صادقی افزود: تا هشتم آذرماه با پرداخت بیش از ۵۶ درصد از تسهیلات حمایتی دولت به شرکت‌های حمل و نقل برون شهری آسیب‌دیده از کرونا، میزان تسهیلات پرداختی به فعالان این بخش به دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل دفتر ارزیابی‌های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت:از مجموع چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات درخواستی بخش حمل و نقل برون شهری، دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به متقاضیان در بخش حمل و نقل جاده‌ای و هوایی، ریلی و دریایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دولت در دو بخش به حمل و نقل عمومی برون شهری تسهیلات پرداخت کرده است؛ بخش اول به طور ویژه، حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی هستند که آسیب بسیار شدیدی از شیوع کرونا دیدند و بخش دیگر، یعنی حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری نیز با آسیب‌های قابل‌توجهی روبرو شده است.

صادقی گفت: در مجموع ۲۲۰ هزار و ۹۱۵ پرونده از سوی شرکت‌های حمل‌ونقلی برای دریافت این وام تشکیل شده که از این رقم، ۱۴۹ هزار و ۷۳۵ پرونده به ارزش دو هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان به پرداخت رسیده و باقی پرونده‌ها نیز در فرایند پرداخت قرار دارند.

وی در مورد آخرین وضعیت تسهیلات ویژه شرکت‌های بزرگ حمل‌ونقل هوایی و ریلی افزود: تاکنون در بخش هوایی، از مجموع ۲۹ پرونده که درخواست بیش از دو هزار و ۵۵۳ میلیارد تومان تسهیلات داشته‌اند، پرونده ۹ شرکت به ارزش بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است و در حوزه ریلی نیز از مجموع ۶۰ پرونده متقاضیان با ارزش تقریبی ۸۷۵ میلیارد تومان، تسهیلات ۱۵ شرکت پرداخت شده که ارزش تسهیلات پرداختی به آن‌ها نیز حدود ۱۵۸ میلیارد تومان است.

مدیرکل دفتر ارزیابی‌های اقتصادی حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: دیگر شرکت‌های حمل و نقل عمومی نیز که مشمول حمایت نقدی دولت شدند، مجموعا ۲۲۰ هزار و ۸۱۶ پرونده ثبت کرده‌اند که از این رقم، ۱۴۷ هزار و ۶۶۲ پرونده به ارزش ۸۸۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082377 برچسب‌ها حمل و نقل وام کرونایی وزارت راه و شهر سازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا حمل و نقل وام کرونایی وزارت راه و شهر سازی میلیارد تومان پرداخت شده برون شهری دو هزار حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

بانک سپه در سال ۱۴۰۲ در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۸۹ هزار و ۱۱ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال در قالب ۲۰۱ هزار و ۷۶۲ فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران، قانون جهش تولید مسکن، حوادث قهری و غیره پرداخت کرد. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات به آحاد ملت است، در سال 1402 به 66 هزار و 461 پرونده به مبلغ 137 هزار و 333 میلیارد و 10 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد 4 درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده 28 هزار و 113 میلیارد و 520 میلیون ریال برای 44 هزار و 363 فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ 64 هزار و 479 میلیارد و 501 میلیون ریال جمعاً بابت 50 هزار و 918 فقره تسهیلات اشتغا‌لزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال های 1402 و ماقبل پرداخت کرده است.

این بانک همچنین به تعداد 6 هزار و 740 فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به مبلغ 3 هزار و 633 میلیارد و 891 میلیون ریال مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال های 1402 و ماقبل پرداخت کرده است.

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ 39 هزار و 469 میلیارد و 448 میلیون ریال به 25 هزار و 150 فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه