Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری اظهار کرد: شهید فخری‌زاده اسوه‌ای و نشانه‌ای و چراغ راهنمایی برای فرزندان ایران اسلامی خواهد بود و این را باید بدانیم خون شهید زاینده است.

به گزارش مهر، وی به رویداد‌های دیپلماتیک هفته اخیر اشاره کرد و گفت: ۵ آذر یک سفر کوتاهی به افغانستان داشتم و علاوه بر ملاقات‌های رسمی، دیدار‌هایی با اصحاب اندیشه داشتیم و با گروه‌های مرجع صحبت‌هایی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه مسائل فرهنگی یک رابطه راهبردی انجام نمی‌شود مگر اینکه یک پیوست فرهنگی و مردمی وجود داشته باشد.

خطیب‌زاده ادامه داد: ۵ آذر تبادل زندانیان را داشتیم و ۳ تن از زندانیان ایرانی با یک زندانی استرالیایی مبادله شدند و این تبادل در تهران پس از تشریفات قانونی انجام گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بعد از شهادت محسن فخری زاده تعداد بسیاری از کشور‌ها این اقدام را محکوم کردند و با آقای ظریف تماس داشتند. مقامات افغانستان، سوریه، عمان، عراق، جمهوری آذربایجان، افغانستان، کویت و دفتر سیاسی حماس تماس‌هایی را گرفتند و در تمامی این تماس‌ها این ترور محکوم شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خبر برخی رسانه‌های عراقی در خصوص شهادت یکی از سرداران سپاه پاسداران در مرز عراق و سوریه بر اثر یک حمله پهپادی صحت دارد؟، گفت: ما گزارشی از این موضوع نشنیدیم و بیشتر خبرسازی به نظر می‌آید. سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح باید در این خصوص صحبت کند. هنوز خبری به صورت موثق در این ارتباط دریافت نکردیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت امور خارجه سخنگو خطیب زاده حمله پهپاد سپاه پاسداران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه استان البرز اعلام کرد که پاسدار بسیجی «بهروز واحدی» از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.

وی که متأهل، دارای یک فرزند دو ساله و ساکن کرج بود، بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 6063077

دیگر خبرها

  • تراز دریاچه ارومیه ۵۰ سانتیمتر افزایش یافته است
  • افزایش ۵۰ سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • حمله اسرائیل به سوریه / نیروی سپاه شهید شد
  • شهادت مستشار سپاه در حمله هوایی به سوریه
  • شهادت پاسدار ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه