Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‌ راه استان همدان گفت: تصادف زنجیره ای ۶ خودروی سواری در محور همدان - ملایر منجر به مجروح شدن دو نفر شد.

سرهنگ رضا عزیزی  از وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در محور همدان - ملایر خبر داد و گفت: در این حاداثه رانندگی که صبح امروز سه شنبه به وقوع پیوست ۶ خودروی سواری با هم برخورد کردند.

وی گفت: این حادثه دو مجروح برجای گذاشته است و خوشبختانه شاهد تلفات جانی و کشته شدن رانندگان و سرنشینان دراین تصادف نبوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان عنوان کرد: تصادف زنجیره‌ای خودروها در محور همدان به ملایر و دور برگردان قهاوند صورت گرفته است.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: علت تصادف مه گرفتگی و عدم رعایت فاصله طولی بین رانندگان بوده است.مهر





 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای محور همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از مسدود شدن سه محور فرعی جنوب استان بر اثر بارندگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، مصطفی کول‌زاده اظهار کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی در استان سه محور فرعی فنوج به کوتیک، چاهان به زرآباد و دلگان به بمپور مسدود است و کارکنان پلیس راه جنوب و عوامل راهداری مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

وی با بیان اینکه وجود آب در سطح راه، یکی از تهدیدات بزرگ برای رانندگی است، گفت: وجود آب با ارتفاع بیش از ۱۵ سانتی‌متر در سطح راه، می‌تواند مانع عبور وسیله نقلیه در حال حرکت شود و از رانندگان خواست در صورتی که سطح آب موجود بر روی راه بیش از ۳۰ سانتیمتر یا تا وسط قالپاق چرخ وسیله نقلیه است، به هیچ وجه تا فروکش کردن آب، از آن محل گذر نکنند.

رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان از رانندگان خواست تا قبل از سفر، از طریق شماره تماس‌های ۱۲۰، ۱۱۰ و ۱۴۱ از باز بودن مسیرها و شرایط آب و هوایی اطلاع پیدا کنند و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب، از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد در رانندگی پرهیز و نیز وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، مجهز کنند.

کد خبر 745181

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد