Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا آژاکسی ها میهمان لیورپول هستند.

به نقل از سایت یوفا، اریک تن هاخ اظهار داشت:باید کار خود را به دقت انجام دهیم. باید فوتبال واقعی خود را نشان دهیم.

وی افزود: برای این منظور تلاش خواهیم کرد. بدیهی است که فشار زیادی وجود دارد.باید تا جایی که می توان قدر توپ ها را دانست و از توپ های برگشتی پشت خط دفاع لیورپول نهایت استفاده را کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تن هاخ ادامه داد: کسب مساوی در این مسابقه نمی تواند راهیابی ما را به مرحله بعد تضمین کند. تلاش می کنیم در به بازی خوبی که در ایتالیا کردیم، ادامه دهیم. در واقع مهم ترین چیز برای این ما این است که روی بازی خودمان کاملا تمرکزکنیم. باید مراقب باشیم و جلوی اشتباهات را بگیریم.

لیورپول اکنون در گروه چهارم با 9 امتیاز صدرنشین است. آژاکس و آتالانتا با 7 امتیاز و تفاضل گل 2 و یک در رده های دوم و سوم هستند.

میتولاند دانمارک نیز بدون امتیاز در رده آخر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فوتبال لیورپول آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین جالب است بدانید که آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و او را در اینستاگرام فالوو کرده است. آلیسون بکر را ویرا کشف کرد و این نکته را خودش در برنامه تلویزیونی گفت که البته نکته درستی هم بود.جالب اینکه دروازه‌بان برزیلی لیورپول از مدت‌ها قبل جزو دنبال کنندگان صفحه اوسمار ویرا محسوب می‌شود و رابطه خود را با مربی قدیمی‌اش حفظ کرده است.

اوسمار ویرا در برنامه فوتبال برتر گفت من آلیسون بکر را از خانه‌اش به زمین فوتبال بردم و استعداد او را کشف کردم. لیورپول با آلبسون بکر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر جزیره است و در این راه با تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال رقابت بسیار نزدیکی دارد.

کد خبر 846793 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند