Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدادادی از حضور و تلاش نجاتگران داوطلب هلال احمر خوزستان در ۱۵ شهرستان متاثر از بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: طی سه روز گذشته تیم‌های عملیات امداد و نجات این جمعیت به بیش ازپنج‌هزار نفر امدادرسانی کرده‌اند.

«علی خدادادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ شهر خوزستان در پی بارش‌های اخیر با معضل آبگرفتگی‌های گسترده مواجه شدند که در این راستا عملیات‌های امدادرسانی به خانوارهای تحت تاثیر بارش های اخیر همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اضافه کرد: به همت ۲۴۵ نفر از امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر طی سه شبانه‌روز گذشته، به بیش از پنج هزار نفر امدادرسانی شده و تعداد افراد اسکان یافته نیز به ۵۵۲ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

وی افزود: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمرخوزستان به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند و خدمات امدادی از جمله رهاسازی خودروهای گرفتار شده در مناطق آب گرفته، به‌کارگیری پمپ‌های لجن‌کش و دفع آب‌های سطحی جهت تخلیه آب وارد شده به منازل مسکونی ارائه داده‌اند.

 

خدادادی خاطر نشان کرد: توزیع اقلام اولیه زیستی، بسته‌های غذایی و بسته‌های بهداشتی نیز از دیگر اقداماتی است که امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان ارائه می‌دهند و در کنار مردم خوزستان نسبت به رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی‌ها اقدام می‌کنند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی خدادادی امدادرسانی هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به عملیات و خدمات نیروهای عملیاتی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ گفت: تاکنون به ۱۸ هزار و ۴۶۴ نفر خدمات امدادی ارائه شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، باباک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات  جمعیت هلال احمر اظهار کرد از تاریخ 24 اسفند 1402 تا هفتم فروردین 1403، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی 2 هزار و 458 مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: در این بین، یک هزار و 105 مورد امداد جاده‌ای «معادل 45 درصد»، 99 مورد کوهستان «معادل 4 درصد» و امدادرسانی مربوط به حوادث جوی 173 مورد «معادل 4درصد» انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را 18 هزار و 464 نفر عنوان کرد و افزود: 2 هزار و 211 نفر به صورت سرپایی درمان شدند، 904 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، 354نفر به مناطق امن انتقال داده شد و سه هزار و 29 نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌اند.

پایان عملیات امدادرسانی در سوانح جوی 14 استان

وی اضافه کرد: برای 183 نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای پنج هزار و 222 نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • ۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر
  • امدادرسانی هلال احمر به ساکنان ده شهر آبگرفته در خوزستان
  • تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان