Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل بهزیستی استان البرز از اشتغالزایی برای یک هزار و 492 مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز ؛اسدالله حیدری در خصوص فعالیت های این اداره کل در جهتاشتغال به کار مددجویان استان گفت: تعهد اشتغال بهزیستی استان البرز برای امسال 2 هزارو چهار نفر تعیین شده که از راه های مختلف تسهیل گری اشتغال تاکنون برای یک هزار و492 نفر اشتغال ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: در صورت همکاری مؤثر بانک ها بالاتر از 100درصد برش تعیین شده اینامر محقق خواهد شد.
حیدری گفت: کارفرمایان با به کارگیری مددجویان زیر پوشش بهزیستیمی توانند تا 20 میلیارد ریال بهشرط اشتغال حداقل 40 نفر از مددجویان تسهیلات قرض الحسنه از بانکهای عامل دریافتکنند.
وی ادامه داد: مددجویان زیر پوشش بهزیستی روستایی می تواننددر رسته های تعیین شده در سامانه کارا از تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی از محل اعتباراتصندوق توسعه ملی بهره مند شوند.
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: بنابراین مددجویان برایثبت نام به سامانه کارا مراجعه و پس از آن به دفاتر اشتغال ادارات بهزیستی شهرستانمراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهزیستی البرز 40 هزار مددجو از جمله 28 هزار معلول تحت پوشش دارد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تمرکز روی تحقق شعار سال گفت: نیل به اهداف این شعار، کلید توسعه و رونق اقتصادی برای کشور و به تبع آن استان محسوب می‌شود.

استاندار البرز مطرح کرد: برای این منظور قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در استان البرز راه اندازی می‌شود و با تعیین کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی، تصمیم سازی و اقدام لازم صورت می‌گیرد.

عبداللهی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های استان باید در جهت تحقق شعار سال که در راستای منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اقتضائات و نیازهای کشور تعیین شده، برنامه عملیاتی با تعیین اهداف ارائه دهند که در این میان جهاد کشاورزی سهم قابل توجهی در تحقق شعار سال دارد.

به گفته وی، موضوع ارائه کالابرگ به ۶۰ میلیون ایرانی، مسؤولیت و بار بزرگی است که دولت سیزدهم برای کسب رضایتمندی مردم به دوش کشید. باید مردم را از این امکانی که فراهم شده آگاه کنیم و با نظرسنجی از نگاه مردم و مدیران به بررسی میزان رضایتمندی، چالش‌ها و … در این طرح بپردازیم.

استاندار البرز مطرح کرد: متولیان، باید بی وقفه بازار را زیر نظر داشته باشند و با هرگونه تخلف مقابله کنند. روند تأمین کالاهای اساسی در استان نیز باید رصد و اقدامات لازم در زمان مناسب انجام شود.

عبداللهی در پایان عنوان کرد: جهاد کشاورزی مرغداری‌ها و مراکز پرورش دام سبک را در استان بررسی و نسبت به افزایش ظرفیت و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد اقدام کند.

کد خبر 6063569

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی