Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نمایندگان وزارت کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت دو ایستگاه مترو برج میلاد و امیرکبیر واقع شده اند، از این ایستگاه ها بازدید به عمل آوردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، طی این بازدید مدیرکل دفتر حمل و نقل ریلی درون شهری و مدیرکل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به همراه کارشناسان وزارت کشور، ضمن سرکشی به بخش های مختلف ایستگاه های یاد شده، در جریان آخرین وضعیت تکمیل و بهره برداری از آنها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق پیش بینی ها قرار است تا پایان آذر ماه سال جاری، ایستگاه مترو برج میلاد که هم اکنون در حال بهره برداری آزمایشی است به همراه ایستگاه مترو امیرکبیر که آخرین مراحل نصب تجهیزات را پشت سر می گذارد، به طور رسمی افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

بازدید نمایندگان وزارت کشور از دو ایستگاه برج میلاد و امیرکبیر، در راستای کنترل موارد ایمنی و استاندارد های ساخت ایستگاه های در شرف تکمیل شبکه مترو تهران صورت می پذیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مترو تهران ایستگاه مترو برج میلاد ایستگاه مترو وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر اصفهان با اشاره به اینکه ۹ ایستگاه متروی شهر اصفهان رنگ هنری و فرهنگی به خود گرفته گفت: مسافران می‌توانند در این ایستگاه‌ها به‌صورت زنده و کارگاهی روند تولید صنایع دستی اصفهان را ببینند.


سیدعلی معرک‌نژاد افزود: در نوروز امسال سه پهنه باغ غدیر، گلستان شهدا و گنجینه تخت فولاد به ترتیب به عنوان پهنه‌های تفریحی، معنوی و زیارتی اصفهان در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه ۴۰ درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری از ابتدای فعالیت ستاد سفر تاکنون از سوی گردشگران بوده گفت: مسافران نوروزی شهر اصفهان می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۳۷، از مکان‌های اسکان این کلان‌شهر مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • لحظه هولناک ورود اتوبوس به ایستگاه مترو (فیلم)
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • بازدید استاندار تهران از ستادهای نوروزی خدمات سفر غرب این استان
  • لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است