Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار ایالت ویسکانسین آمریکا با تصدیق نتایج انتخابات ایالتی، پیروزی نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در این ایالت را تأیید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری رویترز، تونی اوِرس فرماندار ویسکانسین، نتیجه نهایی شمارش آرا در این ایالت را اعلام و پیروزی جو بایدن در ایالت ویسکانسین را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این نیز پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در انتخابات ایالت آریزونا، تأیید شد.
در خبری دیگر، به گزارش شبکه ام اس ان بی سی‏‏‏، جان برنان رئیس پیشین سیا گفت: این بسیار حیاتی است که جو بایدن در بحبوحه ترور دانشمند هسته‌ای ایران، گزارش اطلاعاتی روزانه رئیس جمهوری را دریافت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تائید پیروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند

رییس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین لغزش زبانی خود به جای «رفح» گفت «به اسراییل گفته‌ام به حیفا حمله نکند.»

به گزارش مهر، رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه، در هفته‌های اخیر مدام تکرار می‌کند که به شهر «رفح» در جنوب غزه یورش خواهد بود و حمله زمینی خود را علیه این شهر که هم‌اکنون به پناهگاه اصلی آوارگان فلسطینی تبدیل شده، آغاز می‌کند.

وی در ادامه افزود که «من با آن‌ها (هواداران فلسطین در آمریکا) ملاقات کردم. من روشن کردم که ما باید مقدار غذا، آب و مراقبت‌های بهداشتی را که وارد غزه می‌شود، افزایش دهیم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای مخالفت بایدن با عملیات نظامی صهیونیست‌ها در رفح
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • بایدن قمار کارتر را تکرار خواهد کرد؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • (ویدیو) گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد