Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده، گفت: دانش هسته‌ای ما ترور شدنی و برگشت پذیر نیست. مردم ما پس از این اتفاق هوشمندتر و متحدتر برای حفظ منافع ملی شدند.

ربیعی افزود: این ترور با برنامه‌ریزی قبلی برای رسیدن به چند هدف از جمله ناامید کردن در پیروزی برای به عقب راندن فشار حداکثری، ایجاد سردرگرمی در استراژی ایران، برهم زدن امنیت منطقه، انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تروریست ها موتور پیشرفت های ایران را نمی توانند متوقف کنند. آنها سعی در جبران ضعف خود دارند. آنها می کوشند با بزرگنمایی اقدام حقارت آمیزشان، به ذهن و اراده ما رخنه کنند.

سخنگوی دولت گفت: در مورد این ترور، سازمان‌های جاسوسی زیر پوشش ما قرار داشتند و محل وقوع ترور پیش بینی شده بود و کمی با دقت و رعایت پروتکل‌های امنیتی، می‌توانستیم این جنایت را ناکام بگذاریم. دستگاه‌های امنیتی برای عدم تکرار وقوع این اتفاقات تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند.

ادامه دارد ...

کد خبر 5085117 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت نشست خبری محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمدجواد ظریف رژیم صهیونیستی ترور دانشمندان هسته ای ترور اسحاق جهانگیری تروریسم برجام وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم

سخنگوی دولت اعلام کرد که بنا بر اعلام وزارت اقتصاد نیز ۳۶۰ همت تعهدات اوراقی که در دولت‌های قبل منتشر شده بودند، تاکنون در دولت سیزدهم تسویه شده است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت در زمینه اجاره مسکن و حمایت از دهک‌های پایین جامعه اظهار کرد: یکی از اهداف دولت، تأمین مسکن برای دهک‌های پایین جامعه است و افتتاح‌های خوبی تاکنون صورت گرفته است. دولت سعی کرد لایحه خود درباره موضوع طرح ساماندهی اجاره‌بها را تجمیع کند. طرح نهایی‌شده و در مجلس مورد اصلاح قرار می‌گیرد که امیدواریم به تایید نهایی و ابلاغ برسد که کمک خوبی به ساماندهی بازار اجاره خواهد کرد.

وی افزود: این مصوبه برای تعیین سقف اجاره و نظارت در این زمینه در اختیار خوبی به دولت می‌دهد. البته کاهش نرخ تورم تولید مسکن را سال گذشته شاهد بودیم و امیدواریم شاهد افزایش نرخ اجاره مانند سال گذشته نباشیم. نظارت گسترده بر بنگاه‌های املاک، مالیات بر خانه‌های خالی، سامانه رایگان خودنویس و هم‌چنین افزایش عرضه زمین و افزایش ساخت مسکن از جمله اقدامات ما در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران