Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در صدد غنی سازی 20 درصد هستیم زیرا با غنی سازی 4 درصد دشمن دردش نمی‌آید و تحریم‌ها لغو نمی‌شود؛ نمایندگان مخالف هم به دنبال قوی‌شدن مفاد آن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، 11 آذر) در جلسه علنی مجلس در تشریح کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران، اظهار داشت: اظهارات آقای بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در واقع موافقت با کلیات طرح مجلس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این طرح تکالیفی در خصوص تحقیق و توسعه، افزایش سطح غنی سازی و انباشت و نگهداری مواد مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: گام‌های پنجگانه‌ای از سوی سازمان انرژی اتمی برداشته شده که سطح غنی سازی از 3.67 برجامی به 4.2 افزایش یافته است در حالی که در این طرح در صدد غنی سازی 20 درصد هستیم زیرا با غنی سازی 4 درصد دشمن دردش نمی‌آید و تحریم‌ها لغو نمی‌شود؛ نمایندگان مخالف هم به دنبال قوی‌شدن مفاد آن هستند. 

وی تاکید کرد: باید مشت محکمی بر دهان دشمنان زده شود؛ یکی از نمایندگان نسبت به طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از واژه اقدام احساساتی سخن گفت که جای تعجب دارد زیرا این طرح طی چند ماه گذشته در حال بررسی و تدوین بوده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: باید امروز از مجلس فریاد وحدت و اقتدار بلند شود و نباید دچار تزلزل شویم تا لرزه بر تن دشمنان بیفتد، دشمن مشاهده می‌کند که ما تمام تعهداتمان را انجام دادیم لذا هر غلطی انجام می‌دهد و جسارتش بیشتر می‌شود؛ دشمن زبان مقابله را می‌فهمد لذا مطابق آیات قران نیز نباید دچار سستی و تزلزل شویم لذا باید از مجلس پیام اقتدار به دنیا صادر شود. 

 

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کمیسیون امنیت ملی تحریم ها غنی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود

حیدری گفت: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «شهریار حیدری» نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشور‌های مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرز‌ها انجام بدهد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرز‌ها بسیار مهم است و سفر رئیس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسائل امنیتی، قطعاً سفر رئیس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسائل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!