Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:57:59 GMT

در طرح مجلس به نظرات وزارت خارجه توجه نشده است

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۸۶۸۲

در طرح مجلس به نظرات وزارت خارجه توجه نشده است

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سعید خطیب زاده ادامه داد: خون شهید ، زاینده و روشن بخش است و براساس مکتب ما خون بر شمشیر پیروز است و قطعا خون این شهید چراغ راهنمای فرزندان امروز و فردای ما است .

وی همچنین به سفر اخیر خود به افغانستان و دیدارهایش با مقامات این کشور اشاره و گزارشی از این سفر ارائه کرد و بر اهمیت پیوست قوی مردمی و رسانه ای دو کشور تاکید کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب زاده همچنین به ارایه گزارشی از تماس های وزرای خارجه دیگر کشورها با ظریف در محکومیت ترور دانشمند هسته ای و دفاعی کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به این سوال که برخی رسانه‌های عربی مدعی شده‌اند که یکی از فرماندهان ایرانی در مرز سوریه و عراق به شهادت رسیده است، گفت: ما تاکنون گزارشی در این ارتباط دریافت نکرده‌ایم و به نظر می‌رسد خبرسازی است. باید سخنگوی ستاد کل در این ارتباط اظهار نظر کند و همانطور که گفتم گزارشی در این ارتباط دریافت نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با طرح اخیر مجلس گفت: در این طرح به نظرات وزارت خارجه توجه نشده است و دولت نیز اعلام کرده است که این طرح در حال حاضر نه ضروری و نه مفید است. ما نظرات خود را دقیق به مجلس گفته‌ایم و امیدواریم نمایندگان مجلس به این نظرات توجه کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی سعید خطیب زاده وزارت خارجه مجلس محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد

نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) با حضور رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی آغاز شد.

این خبر تکمیل می شود ...

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه