Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@02:48:18 GMT

رژیم صهیونیستی به ماشین ترور تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۸۷۹۹

رژیم صهیونیستی به ماشین ترور تبدیل شده است

علی علیزاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکار نیوز با اشاره به ترور دکتر محسن فخری زاده بیان کرد: درخصوص اینکه گفته میشود در زمان شهادت سردار سلیمانی پاسخ مناسب داده نشد که الان با این وضع ترور و شهادت دانشمندان هسته ای کشورمان روبرو هستیم باید گفت، پاسخی که در آن مقطع به ترور سردار سلیمانی داده شد به مقتضای جو روانی ایران و جهان و بسیار مقتدرانه و شجاعانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما همانطور که رهبر معظم و مسئولان نظامی گفتند پاسخ و انتقام اصلی ایران هنوز انجام نشده است و این حق همیشه برای ایران محفوظ خواهد بود و حتما هم انجام خواهد گرفت.

علی علیزاده تصریح کرد: طبیعی است اگر پاسخ برابری صورت می گرفت شاید اتفاق اخیر هم رخ نمی داد اما یک نکته ای نباید فراموش شود و آن این است که رژیم صهیونیستی هویتش با اقدامات ترورسیتی و بزدلانه گره خورده است. این رژیم در ادبیات سیاسی نه دولت بلکه به نوعی ماشین ترور شناخته می شود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: کشتن دانشمندان هسته ای مصری و عراقی یا درمقطعی فرانسوی و عموما ترور دانشمندان و سیاستمداران دنیا از خصاص رذیلانه رژیم صهیونیستی است و به همین خاطر نفرت جهانی از این رژیم به نهایت خود رسیده است.

این نماینده مجلس یازدهم ضمن اشاره به اقدامات لازم از جانب دستگاه دیپلماسی و دولت برای پیگیریترور شهید محسن فخری زاده بیان داشت: امیدوار هستم که وزارت امور خارجه فراتر از توییت زدن، مسئله شهادت و ترور شهید فخری زاده را در مجامع بین المللی پیگیری و گزارشی به مجلس بدهد. تاکنون درمورد شهید سلیمانی شاهد اقدام جدی و تاثیرگذاری نبودیم که دولت یا وزارت خارجه انجام داده باشند.

علیزاده تصریح کرد : مسئله بعدی درمورد ترور دکتر محسن فخری زاده، بحث اقدام اسراییل پیش از روی کار آمدن جو بایدن و اتمام دولت ترامپ است که تحلیل های مختلفی در این حوزه مطرح می شود. اینکه انگیزه رژیم صهیونیستی در این مقطع زمانی چه بوده اصلا مهم نیست. هیچ مسئول جمهوری اسلامی هم نباید چنین تحلیلی را به برنامه اقدام خود تبدیل کند. ما نباید برنامه های ملی خود را مشروط و منوط به تحولات در کشورهای دیگر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که نمی خواهند پاسخ این ترور را بدهند و انتقام بگیرند همیشه بهانه ای دارند یا بهانه ای خواهند ساخت که اگر بایدن سرکار بیاید می گویند بهتر است انتقام را فراموش کنیم‌، اخطار می دهم که هیچ حمله و تروری نباید بی پاسخ بماند ازقضا باید پاسخ این ترور را در همین دوره ترامپ بدهیم.

علی علیزاده گفت: دولت و نهادهای نظامی و امنیتی نیز کارکردشان این است که پاسدار هویت ملی و شهروندان باشند و تکلیف شرعی و ملی دارند که در اسرع وقت پاسخی قاطعانه دهند. کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم روز گذشته در این رابطه جلسه و نشست فوق العاده با حضور مسئولان نظامی و امنیتی مربوطه داشت و قطعا پیگیر خواهیم بود که پاسخ قاطع داده شود تا دیگر دشمن هوس چنین اقداماتی را در سرزمین ما نداشته باشد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی علیزاده ترور محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی مجلس یازدهم شهید محسن فخری زاده اقدام اسراییل رژیم صهیونیستی مجلس اسرائیل نماینده مجلس ترور علی علیزاده ترور شهید محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد هادی‌زاده با اشاره به اینکه دریافت سوخت یارانه دار، عدم خرید و فروش غیرمجاز و کاهش سرقت احتمالی از مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است، گفت: از ۶۴۶ دستگاه تراکتور فعال در شهرستان محمودآباد، ۵۴۵ دستگاه پلاک دار شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اضافه کرد: برای ساماندهی و شناسنامه دار کردن تراکتور‌ها و هویت بخشی به ماشین آلات کشاورزی، این مدیریت با هماهنگی اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی و فرماندهی پلیس راهور نیروی انتظامی مازندران، آماده ارائه خدمت به صاحبان ماشین آلات و ادوات کشاورزی است.

هادی‌زاده با تاکید بر اینکه باید موانع پلاک گذاری شناسایی شود تا بتوان اجرای این کار را تسریع و تسهیل کرد، از صاحبان ادوات کشاورزی خواست برای پلاک گذاری تراکتور‌های خود به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آثار و پیامد‌های عملیات وعده صادق در تنبیه متجاوزان صهیونیست
  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • طرح ممنوعیت تجارت با رژیم صهیونیستی در مجلس ترکیه
  • لو رفتن ورود عناصر موساد به جنوب یمن
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد